اتاق فرارهای تهران لیست 250 تایی اسکیپ روم های تهران + آدرس اتاق فرار-آل اسکیپ

اتاق فرارهای تهران لیست 250 تایی اسکیپ روم های تهران + آدرس اتاق فرار-آل اسکیپ

شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

  • پیشنهاد می کنیم مقالهاسکیپ روم چیست؟ را مطالعه بفرمایید.
  • اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.
  • داشتن یه تیم 4 تا 8 نفره استاندارد اکثر اتاق فرارهاست و پیشنهاد ما داشتن یک تیم 5 نفره است.
  • برگزاری سورپرایز تولد تو اتاق فرار یکی از آپشنای جذاب این بازی هست و شما باید قبل از رزرو تیک جشن غافلگیری تولد رو بزنید و این قابلیت در همه اتاق های فرار انیگما وجود داره و جای نگرانی نیست.
  • تمام آن ها یکسان است و با آشنایی با یکی از آن ها می توانید هر نوع دیگری را نیز باز کنید.

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای قیمت اتاق فرار واقعی است. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تجربه شرکت در اسکیپ روم‌ها را داشته‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و بهترین اتاق‌ فراری را که تجربه کرد‌ه‌اید معرفی کنید. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر است.

مجموعه اتاق فرار بارکد اسکیپ

شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد. © تمام حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت سفرهای علی‌بابا است.

معما در اتاق فرار

با توجه به نوع سناریوی پیاده سازی شده برای اتاق فرار ممکن است کلید در بخش های مختلفی از اتاق جاسازی شده باشد و شما به عنوان سرنخ باید بدنبال آن باشید. این قفل ها دارای کلیدهای منحصر به فردی بوده و در مراحل مختلف بازی اگر با تعداد متعددی از آنها روبرو شدید، لازم است برای هر یک کلید مخصوص به خودش را پیدا نماید. ما در مجله گردشگری علی بابا بهترین اتاق فرارهای تهران یعنی چیزی حدود ۲۵۰ اتاق فرار را برای شما لیست کرده‌ایم.

از ساعت ها که از ورودشان می گذرد، هنوز خبری از آن ها در دست نیست.. کلاه دوز مشهور شهر گاتهام، در شب سال نو یک کلاه مرموز را به حراج می گذارد. شما باید به همراه همکاران خود به محل موزه لوور رفته و از رازهای آن نمادها و نشانه ها. تا جام مقدس برای همیشه فراموش نشود اما فقط در اختیار کسانی قرار بگیرد که شایستگی آن را دارند.. این رازها که به منظور مخفی ساختن جام مقدس از دست اهریمنان طراحی شده بود،. باید به همراه همکاران خود به محل بمب گذاری ها رفته تا بتوانید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری