آیفون قیمت خرید گوشی موبایل ایفون اپل【AppleIC】 | funmobile

اگر فیلم‌برداری با گوشی موبایل برای شما اهمیت دارد توصیه‌ی اول همیشه آیفون ها هستند. دوربین دوم که وظیفه زوم دوبرابری رو در گوشی عهده دار بود، حالا جای خودش رو به حالت فوق عریض داده . دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم. تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن. 4 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند اپل، تمام نیاز های شمارو در زمینه اجرای بازی و انواع نرم افزار مرتفع میکنه و شما به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که صاحب یک گوشی ضعیف هستید. این مدل تنها اندکی از آیفون 13 مینی کوچکتر است و در ساخت آن از پردازنده A14 استفاده شده است.

آیفون 12 مینی 5.4 اینچی، iPhone 12 و 12 Pro هردو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی بودند. مقدار رم و حافظه داخلی آیفون 12 و 12 مینی به 4 و 256 گیگابایت محدود می‌شد؛ اما دو مدل Pro در ورژن‌های 6 و 512 گیگابایتی هم به بازار عرضه شدند. هردو مدل پرو برخلاف دو گوشی دیگر که دوربین اصلی آن‌ها دوگانه است، به دوربین سه‌گانه مجهز شدند و کیفیتی کم‌نظیر را به نمایش گذاشتند.

مشخصات سخت افزاری گوشی های اپل

بنابراین، یا باید از یک آداپتور یا یک جفت هدفون وایرلسی استفاده کنید. دوربین دو لنزی این گوشی ویژگی‌های بسیار خوبی برای عکس‌برداری نیمه‌-حرفه‌ای دارد و حالت پرتره آن بسیار خوب است و عملکرد زوم آن خیره‌کننده می‌باشد. حالت پرتره دوربین این گوشی نسبت به آیفون ایکس بهبود یافته و با این گوشی می‌توان عکس‌هایی با وضوح بالا در نور بسیار کم گرفت. در صورتی که بزرگ‌ترین آیفون سری ۱۱ را می‌خواهید، این گوشی برای شما مناسب است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت (Not Active)

این مجله خبری موبایل فان اپل دارای 2 دوربین در قسمت پشتی است که هر دو آن‌ها 12 مگاپیکسلی هستند و تمامی ویژگی‌های دوربین آیفون 12 مانند زوم اپتیکالی 2 برابر، فلاش، حالت پرتره و… را دارا هستند. مانند دیگر مدل‌های آیفون که به آن‌ها اشاره کردیم این مدل نیز دارای درجه IP68 بوده و در برابر ذرات و آب مقاوم است. صفحه نمایش این مدل 6.7 اینچی، 458ppi و از نوع Tone OLED است که نرخ نوآوری (رفرش ریت) 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این مدل A15 Bionic است که آخرین و سریع‌ترین پردازنده‌ای است که توسط این شرکت طراحی و تولید شده است. در آترین کالا گوشی های آیفون در انواع مدل های استوک، نو، اکتیو و نات اکتیو عرضه می شوند.

http://businesset.irبدنه دستگاه از یک قاب فولادی و شیشه تقویت شده ساخته شده و قسمت پشتی که دوربین در آن تعبیه شده کمی برآمده‌است. استفاده از شیشه به جای فلز در پشت گوشی باعث شده تا امکان شارژ بدون سیم Qi نیز در آیفون ۱۰ وجود داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۸ اینچی بوده و برای اولین بار، اپل از پنل‌های امولد در آیفون ۱۰ استفاده کرده‌است.

  • برای خرید گوشی های موبایل اپل از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های اپلمراجعه نمایید.
  • این شرکت در این مدت ۵۶.۴ میلیون گوشی اپل را صادر کرد و سالانه رشدی معادل ۴۶.۵٪ را به خود اختصاص داده است.
  • مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.
  • حذف دکمه فیزیکی هوم و ضد آب بودن این دو مدل از ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها بود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری