آیا می خواهد چیزی یاد بگیرند؟

اگر می خواهید وب سایت شما کارایی و نتیجه دلخواه را داشته باشد، باید بیشتر روی سئوی آن سرمایه گذاری کنید. 1. افزایش تعداد محتوا : از بهترین راه های افزایش سرعت روند سئو سایت انتشار بیشتر محتواها به صورت منظم می باشد. 5. با توجه به اینکه مخاطبان ایرانی به رتبه الکسا به عنوان یک روش اعتمادسازی نگاه میکنند، سئو باعث کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتماد مخاطبان شما میشود. در دوره جامع سایت برتر هم خدمت شما توضیح دادم که خطاهای وبمستر تولز چه بر سر وبسایت شما می آورند. راه دیگری که برای افزایش مهارت، مناسب است شرکت در کنفرانسها میباشد. بهبود سرعت وبسایت یک امر شدیدا تکنیکال و فنی است و برای کاربران با دانش فنی اندک کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت، سخت و دشوار است. بعد از دو سال تصمیم گرفتم که دوره رایگان سئو رو مجدد از ابتدا کامل ضبطش کنم، طبیعتاٌ این موضوع باعث میشه هم از نظر محتوا و هم از نظر کیفیت صدا و تصویر بهبود داشته باشیم، اولین چیزی هم که قراره بریم سراغش اینه که سئو واقعاٌ چیه؟ سئو و مسائلی که مرتبط به آن و موتور های جستجو هستند، به صورت کلی در سال 1991 به وجود آمدند که در این زمان اولین موتور جستجو وب راه اندازی گردید و به مدت شش سال بعد از آن یعنی در سال 1997 سئو به شکل کامل مورد استفاده قرار گرفت.

از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصهای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. الکسا یک سیستم رتبه بندی جهانی مبتنی بر داده های ترافیک سایت دارد (که البته اصلا دقیق نیست) اما می تواند به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل آماری نیز استفاده شود. انجام بهینه سازی سایت (seo) می تواند رتبه سایت شما را در لیست های ارگانیک که به عنوان بخش بدون دستمزد موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، ارتقا دهد. توجه فرمایید که تمامی موارد گفته شده حتماً باید توسط یک متخصص و کارشناس سئو بررسی شود و انجام خودسرانه هر یک از این تکنیک ها می تواند باعث پنالتی شدن و آسیب به سئو سایت شما شود. الگوریتم سند باکس به شکل رسمی توسط گوگل تایید نشده است اما افرادی که متخصص در زمینه سئو هستند، اعتقاد دارند که این الگوریتم وجود دارد و اثرات آن بر سایت های جدید قابل مشاهده خواهد بود.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو امروزه حول محور گوگل می چرخد. موتورهای جستجوی پیشرو مانند جستجوگر گوگل، بینگ، یاهو! سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و یکی از روشهای متداول دیجیتال مارکتینگ در جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و افزایش کمیت و کیفیت بازدیدکنندگان سایت و معرفی محصولات و خدمات شما از طریق بازدید طبیعی موتورهای جستجو گوگل، بینگ، یاهو و … این کار به شما کمک می کند تا برای آینده برنامه ریزی کنید. بنابراین تاریخ انقضای دامنه در آینده می­تواند به عنوان عاملی در پیش­بینی قانونی­بودن دامنه مورد استفاده قرار گیرد. برای مدیریت سئوی موفق بهتر است کار بهینه سازی سایت را به صورت تیمی انجام دهید، چراکه برای اجرای یک سئوی همه جانبه، لازم است قسمت های مختلف سایت مورد بررسی و بهینه سازی قرار گیرد. نرم افزار اکسل به او در تجزیهوتحلیل دادهها کمک زیادی خواهد کرد؛ اما وقتی بحث مدیریت دادهها مطرح میشود، تسلط به پایتون نرم افزار و R اهمیت زیادی پیدا میکند. تعداد: درست است که کیفیت بکلینکها از کمیت آنها اهمیت بیشتری دارند، اما این به آن معنا نیست که تعداد بکلینکهایی که برای سایتتان گرفتهاید مهم نباشند!

مرحله سوم و آخر مرتبط با رتبهبندی است. در مرحله بعد باید توجه کنید در مقابل کلمه rel چه چیزی نوشته شده است. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم. هنگامی که URL جدید منتشر شده خود را ثبت می­کنید، inspector امکان نمایه­بندی صفحه را بررسی می­کند. با استفاده از این ابزار می توان مشکلات سایت را تشخیص داد و محتوایی را برای بررسی شدن توسط گوگل ثبت کرد، می توان جایگاه ها ، تعداد ورودی ها و عبارت های کلیدی را جست جو کرد و اقدامات بسیاری را برای تحلیل آمار و اطلاعات وضعیت سئو سایت انجام داد.

هر چه شما به اصول استانداردی ما نزدیک تر بوده و از رقبایتان بهتر باشید، ما هم رتبه های بهتری برای سایتتان در نظر میگریم! کلمه “SERP” مخفف عبارت Search Engine Results Page میباشد، همانطور که از نامش پیداست هر آنچه را که در نتایج جستجو در اثر یک کلمه یا عبارت سرچ شده، به شما نشان داده می شود، SERP گویند. مسلماً تجزیه و تحلیل رقبا یکی از اصول مهم سئو است، شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چگونه می توانید استراتژی سئو رقبای خود را شناسایی کنید تا بتوانید از آن ها در SERP ها سبقت بگیرید. به عبارت دیگر، اگر شما یک وب سایت دارید و هدف، جلب بازدیدکنندگان محلی از فروشگاه آنلاین شما است، باید وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید. ایجاد یک ساختار اطلاعاتی مناسب برای سایت فروشگاهی میتواند تفاوت بسیاری بین شما و رقبایتان ایجاد کند. کلمات کلیدی همان زبان ارتباطی بین وبسایت و مخاطبان هستند. همین محتواها هستند که در نتایج جستجو روی کلمه کلیدی خود سئو شده و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما وارد میکنند. پاسخ به این سؤال به شما کمک میکند تا متوجه شوید که تا چه حد میتوانید روی او برای کار تمرکز و سرمایه گذاری کنید.

اما باز هم نکته ی دیگری وجود دارد که بهتر است به آن توجه کنید. مطالب را به طور کامل و طولانی منتشر کنید تا کاربران بتوانند آنچه را که می خواهند به دست آورند و موتورهای جستجو سرنخ کافی برای درک زمینه محتوای شما داشته باشند. بسیاری از کاربران به پنج تا از پیشنهادات اصلی که در SERPS یا نتایج گوگل (صفحهای که گوگل درون آن نتایج خود را برای شما نمایش میدهد) علاقهمند هستند و به آن دسترسی پیدا میکنند. اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید و یا وردپرس را نصب کردید پیشنهاد می­کنیم در مرحله اول اقدام به بالا بردن سئو سایت خود کنید، افزونه­های زیادی برای افزایش سئو سایت وجود دارد که یکی از مهم­ترینهای این افزونه­ها yoast seo premium است که شما می­تونید برای پیشرفت کسب و کار خود از این افزونه استفاده کنید. در مورد حداقل تعداد نیز قانون دقیق و حتمی وجود ندارد و در واقع متا تگ توضیحات به خودی خود تاثیر مستقیم سئو نخواهد داشت ولی شما فرصت عالی برای معرفی محصول، خدمت یا برند خود دارید تصور نمیکنم که قصد داشته باشید تا این فرصت را به سادگی از دست بدهید. باعث ایجاد برند می شود.

میهن وردپرس تمامی راهکارهایی که میتونید از آنها در جهت رفع مشکلات سایت و بالا بردن سئو سایت استفاده کنید را در این صفحه بهصورت مقالات آموزشی متنی و ویدیویی قرار داده است. همینطور سایت yoast در بخش وبلاگ خود مقالات واقعا مفیدی در زمینه آموزش سئو وردپرس منتشر میکند. اما می توانید بیشتر از آنچه در حال حاضر می دانید یاد بگیرید و یکی از ساده ترین راه های آن، خواندن مقالاتی است که به صورت آنلاین وجود دارد؛ خوشبختانه با یک سرچ ساده می توانید به جدیدترین و جامع ترین مقالات در این زمینه دست پیدا کنید. بدلیل تاثیر مثبتی که بک لینک ها میتوانند در رتبه بندی داشته باشند همین موضوع باعث افزایش تقلب و تولید بک لینکهای مصنوعی از طرف سایت ها میشود و کار الگوریتم پنگوئن هم دقیقا شناسایی این سئو در شهر اصفهان بک لینکها است. تشخیص مفهوم کلیدی یا موضوع صفحات سایت برای موتورهای جستجو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

محتوای سایت شما شایسته توجه است. از طرفی در برخی موارد، تبلیغات گوگل می تواند به شما در جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند در صورتی که شاید با استفاده از سئوی ارگانیک این هدف کمتر حاصل شود. دسته بندی صحیح که قابل فهم برای کاربر و موتورهای جستجو می باشد ایجاد نمایید و سعی کنید کل دسته بندی ها را به صورت یکنواخت بهینه سازی فرمایید. سئو کلاه سفید همان سئو معتبر ازنظر الگوریتم های گوگل است که در آن تمام استراتژی های درست و اخلاقی در بهینه سازی برای موتورهای جستجو به کار گرفته شده است. سئو کلاه سیاه بهتر است یا کلاه سفید یا کلاه خاکستری! نتیجه گرفتن در سئو سفید زمان بر است اما مهم این است که نتایج به دست آمده از طریق سئو کلاه سفید، پایدار و ماندگار است.

هدف دیگر این الگوریتم نیز بهبود جایگاه برای کسب و کارهای محلی بوده است و در صفحه نتایج گوگل حضور بسیار خوبی داشته است. لینک سازی؛ لینک سازی فرایند دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر است. با بهینه سازی مطالب، ما به گوگل کمک میکنیم موضوع ما را درک کند. این روش با وارد کردن کلمه یا کلمات اصلی مرتبط با موضوع سایت در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی شروع میشود. در نقطه مقابل اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد. سئو و بهینه سازی محتوای صفحات، میتواند به شما در کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو کمک کند. گوگل متوجه شده بود که به کمک ربات ها در خیلی مواقع توانایی مقابله با فریب کاری سئوکارها را ندارد اما در مقابل، انسان ها به خوبی میتوانند تعیین کنند که کدام سایت محتوای نامناسب را به جای محتوای با کیفیت ارائه میکند. در ادامه بحث گفتنی است: نبود سایت مپ نیز مانع از آن میشود که ربات درک درستی از صفحات شما داشته باشد. و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل).

در این حالت ربات های گوگل با دیدن سایت A وارد صفحه ی اصلی وب سایت B نیز می شوند و از طریق لینک های درونی سایت B، سایر صفحات سایت B را خزش می کنند. ذکر این نکته ضروری است که استفاده گوگل از متا دسکریپشن درج شده توسط شما در SERP قطعی نیست، اما به تصمیمگیری ربات ها کمک خواهد کرد و سبب میشود توضیحات غنیتری در صفحه SERP نمایش داده شود. هرچه قدر محتوای سایت ما بهتر و جذابتر باشد، موقعیت بالاتری در صفحه نتایج SERP کسب خواهیم کرد. اما داشتن یک سایت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست و ما در این زمینه تنها نیستیم و مطمئنا رقیبهای زیادی در این زمینه خواهیم داشت. اگرچه ممکن است بعضا هردو صفحه موفق به کسب رتبه شوند، اما واقعیت این است که بهتر است تمام تلاش و تمرکزتان را روی یک صفحه بگذارید تا اینکه سعی کنید برای هردو صفحه اعتبار و رتبه به دست بیاورید. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک میکند.

بدیهی است که نتایج سئو با گذشت زمان رشد می کند، بنابراین ترافیک سایت شما 6 ماه بعد از بهینه سازی و سئو معمولاً کمتر از ترافیکی است که 12 ماه بعد از استفاده از سئو تجربه می کنید. درکل تبلیغات و سئو دوتا از ملزومات رشد در اینترنت بهحساب میآیند. 2. فوکوس برروی یک محصول یا خدمات : نیچ مارکتینگ از دیگر راه های افزایش سرعت بخشیدن به بهبود سئو سایت می باشد، در این استراتژی تنها باید تعداد کمی از محصولات یا خدمات را به عنوان اهداف سئو خود در نظر بگیرید. گوگل همواره اعلام میکند بک لینکهای طبیعی که سایت های دیگر در حمایت و معرفی از سایت ما میزند میتواند در رتبه بندی نتایج، تاثیر خوبی داشته باشد و همینطور هرگونه خرید و فروش و اضافه کردن مصنوعی این بک لینکها را هم ممنوع اعلام کرده جریمه میکند.

همه ما به دفعات شنیده ایم که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست؛ مسلماً کسی که با دادن وعده و وعیدهای وسوسه انگیز مانند افزایش فروش در مدت زمان کم و… که این موضوع باعث میشه کاربر با یک نگاه از موضوع آن ویدئو باخبر شود و زمان کمتری را صرف جستجو برای ویدئوی مورد نظر خود کند. موضوع برایتان مبهم است؟ مشاور باید به خوبی بداند چه زمانی تغییر رویه سئو به صلاح وب سایت است و باید آنچنان انعطاف پذیر باشد که به سرعت استراتژی فعلی را کنار گذاشته و راه حل جدیدی پیدا کند. این ذهنیت زمانی است که شما تمام تمرکز خود را روی نظامی میگذارید که انعطاف شما را کاهش میدهد و شما قادر به تشخیص نخواهید بود که روش شما، دیگر پاسخگو نیست. به مرور زمان الگوریتم ها با آپدیت هایی که صورت گرفت اقدام به شناسایی هر یک از این نقاط ضعف کردند، تا به امروز که دیگر کاربران هستند که با رفتارشان مشخص می کنند کدام سایت شایستگی رتبه بالاتر در گوگل را دارد.

سلام خدمت شما دانشجو عزیز وبسایت جذب مارکتینگ، بنده عظیمی هستم مدیر وبسایت و تصمیم دارم در این ویدئو درمورد دیدگاه جدیدی از سئو باهاتون صحبت کنم که خیلی بهتون کمک می­کنه سئو موفق­تری رو داشته باشین، چه از لحاظ نتیجه گرفتن چه از لحاظ پول­ساز بودن اون سئو. باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت سایت شما می شود. اگر به صفحه هرم مازلو در ویکیپدیا بروید، میتوانید بیشتر با این موضوع آشنا شوید. این پارامتر اعتبار یک صفحه از یک سایت را نشان میدهد؛ یعنی به جای اینکه اعتبار کل یک دامنه درنظر گرفته شود، در PA فقط موضوع اعتبار یک صفحه مطرح است. موسس این سایت راند فیشکین (Rand Fishkin) هرمی طراحی کرده که تمام نیازهای یک فرایند سئو موفق را در آن جای داده است. گوگل سرچ کنسول: استفاده از قسمت Performance این ابزار به منظور کشف کلماتی که سایت شما تعداد نمایش بالایی دارد و رتبه پایین دارد و یا مشاهده کلماتی که سایت شما در صفحه دوم نتایج قرار دارد.

ساختار خوب استفاده از سایت را برای کاربران هم آسان میکند و باعث میشود مدت زمان بیشتری با محتوای سایت درگیر شوند و صفحات بیشتری را ببینند؛ این موضوع امتیاز خوبی برای سئوی سایت محسوب میشود. آیا وردپرس برای سئو خوب است؟ برای بررسی اینکه آیا هاست کنونی سایت شما از این پروتکل پشتیبانی میکند یا خیر به این لینک رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید. بدین ترتیب بازدیدکننگان سایت شما افزایش می یابد و بر سئو سایت تاثیر می گذارد . با توجه به توسعه سایتها و تغییرات پی در پی فاکتورهای موثر در سئو، دریافت بک لینک، سئو داخلی یا سئو محتوا به تنهایی نمیتوانند رتبه سایت را افزایش دهند.

در بخشهای بعدی به مولفههای دیگری مانند فضای چندرسانهای، سفارشیسازی، ارزیابی اثربخشی، امکان استفاده از خردهرسانهها، تعامل جدی، انعطافپذیری، شناخت بهتر مشتری، امکان ارزیابی رقبا، مدلسازی بهتر و … گوگل و بقیه همکارانش، تمامی پارامترها را ارزیابی میکنند تا درنهایت بهترین محتوای ممکن را به کاربران ارائه کنند. به نظر میرسد این اتفاق به این دلیل میافتد که حجم زیادی از ترافیک به طور ناگهانی به سوی این پستها جذب میشود و در نتیجه گوگل آن را به عنوان یک نوشتهی بسیار مرتبط و با کیفیت ارزیابی میکند. به همین منظور در این مقاله سعی ما بر این است که به بهترین شکل ممکن اطلاعات مورد نظر در خصوص سئو و تمامی ویژگی ها و مسائل مرتبط به آن را برای شما شرح دهیم تا با استفاده از آن بتوانید درک خوبی نسبت به مفهوم سئو و اجزای آن پیدا کنید. با بهبود CTR خود، می توانید رتبه خود را افزایش دهید، به خصوص اگر در 5 نتیجه برتر گیر کرده اید.

این سایت که همانند سایت اچ رف و الکسا بیشتر از آمار و ارقام بدست آمده در سایت های مختلف به آموزش سئو میپردازد تا حد زیادی مطالب آموزنده و بسیار جذابی پیرامون سئو آموزش می دهد. برای لینک دهی اتوماتیک داخلی می توانید از بعضی از افزونه ها استفاده کنید که کارتان را تا حد زیادی کم می کند (البته اگر از وردپرس استفاده میکنید). با افتخار اعلام میکنیم که ما هم در میهن وردپرس و هم سایتهای مشتریان سئو از یواست سئو استفاده می کنیم. یعنی سایتهای بیشتری آنها را به کاربران خود توصیه کردهاند. یعنی کاربر میتونه به ویدئوهای ما در گوگل امتیاز دهد و گوگل امتیازهایی که ویدئوهای ما از سمت کاربر گرفته است را برای دیگران به نمایش در میآورد. هرچیزی که زود به دست بیاید، زود هم از دست میرود. اگر قرار باشد با سئو برای سایت خود ورودی بگیرید و درآمد کسب کنید باید بدانید که این فرایند کمی کند پیش میرود اما این قول را به شما میدهم که بعد از سئو شما در جایگاه خود تثبیت شوید، اما به این شرط که فرایند بعد از سئو که قاعدتاً برند سازی و تبلیغات است را انجام دهید.

از نظر موتورهای جستجو سایتهایی که تعداد لینکهای خارجی بیشتری دریافت کردهاند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند. سایتهایی که از گواهینامه SSL برخوردار نیستند ممکن است در هنگام بارگذاری با پیامهای هشدار از سوی مرورگر مواجه شوند که اعلام میکند ارتباط با این سایت امن نیست. هدف سئو کمک به وب سايتها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. تمام داده های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و صفحات زامبی خود را پاک یا نو ایندکس کنید. برای بدست آوردن یک اطمینان نسبی ابتدا شما می بایست بررسی نمایید شرکتی که ادعای ارائه خدمات سئو می نماید خود چه جایگاهی در موتورهای جستجو دارد. به عنوان یک امتیاز کوچک، هر چه افراد بیشتری محتوای شما را در شبکههای اجتماعی ببینند و به اشتراک بگذارند، شانس بهتری برای دستیابی به بک ­لینک خواهید داشت. 6. مشکلات هاست اشتراکی: بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک، اغلب به دلیل مقرون به صرفه بودن، هاست اشترایکی را انتخاب می کنند، اما این امر با اشکالات جدی همراه است. به طور کلی، گوگل محدودیت های خاصی در فهرست بندی دارد که اغلب هم براساس آدرس های IP هستند.

البته دقت داشته باشید که استفاده از افزونه های سئو نیز نیاز به آگاهی وسیعی از مقوله سئو دارد. لینکهای داخلی، لینکهایی هستند که به صفحات همان وبسایت داده شده و لینکهای خارجی، لینکهایی هستند که به سایتهای دیگر داده شدهاند تا رباتهای گوگل وارد سایتهای دیگر نیز شوند و بتوانند آن سایتها را نیز لینک کنند. لینک سازی خارجی یعنی دریافت بک لینک از سایتهای دیگر. محتوای غنی یا Rich Content یعنی محتوایی که ساده، جذاب و اثربخش است و علاوه بر رعایت استانداردهای سئوی محتوا، برای کاربر واقعی طراحی شده است. البته داشتن اطلاعات مفید و جامع درباره چگونگی بهینه سازی سایت ها بسیار مفید است، مخصوصاً اگر وب سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

اینکه هرروز تعداد زیادی از مخاطبان اسم برند شما را به تنهایی و یا در کنار خدمت یا محصولی که می خواهند دریافت کنند سرچ کنند این سیگنال را به گوگل میرساند که این سایت از نظر کاربران سایتی شاخص و با ارزش می باشد. با این حال، یکی از مهم ترین مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که اگرچه سئو فقط به دنبال این است که موتورهای جستجو شما را پیدا کنند، اما باید مخاطبان خود را هم در نظر بگیرید چراکه با این کار سئوی قوی تری خواهید داشت. هنگام بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا اصول رتبه بندی موتورهای جستجو رعایت شود و در عین حال کاربران خود را راضی نگه دارید. شما باید کاری کنید که موتورهای جستجو بیشتر تمرکزشان را روی صفحاتی از سایتتان بگذارند که قصد رتبه گرفتن در آنها را دارید. خیلیها فکر میکنند سئو فقط گرفتن بکلینک است که خوب تفکر درستی نیست!

این نوع سئو را نیز میتوانم بعد از سئو داخلی یا همزمان با آن انجام داد. اگر ساختار سایت طوری طراحی شده باشد که پیمایش آن برای موتورهای جستجو آسان باشد، علاوه بر اینکه خزش و بررسی صفحات مختلف سایت برای رباتهای گوگل آسان میشود، سرعت ایندکس صفحات نیز بالا میرود. بهینهسازی یک سایت برای داشتن سرعت بیشتر یک کار تکنیکال به شمار میرود که شامل دهها و صدها اقدام مختلف ریز و درشت است. هر دو این افزونه از محبوبیت برخوردار هستند ولی شما میتوانید اگر قصد داشته باشید که پس از همه این توضیحات یواست را انتخاب کنید تنظیمات خود را بهراحتی منتقل کنید.

کاربر پسند بودن یک سایت نکته ای بسیار مهم می باشد وقتی کاربری از سایت شما رضایت کافی را داشته باشد در پی آن گوگل نیز از سایت شما راضی می شود و امتیاز مثبت می دهد . هزینه کردن ماهانه بر روی سئو برای سایت هایی که دارای کلمات رقابتی هستند و یا سایت هایی که در یک یا دو کلمه کلیدی در صفحه اول قرار دارند و قصد دارند در سایر کلمات کلیدی نیز آرام آرام در صفحه اول قرار گیرند نیز بسیار مناسب است. البته ریسک استفاده از این روش ها بسیار بالاست و در صورتی که موتور جست و جو متوجه تقلب در نتایج شود، وب سایت خاطی را جریمه خواهد کرد. سال ها پیش، این استراتژی کاملاً پذیرفته شده بود که هنگام جمع آوری محتوا برای وب سایت خود باید به نحوه تعامل موتورهای جستجو با آن فکر کنید. یکی از بارزترین و تاتیرگذارترین عوامل در سئو سایت فعالیت در شبکه های اجتماعی هست، و نوع تعامل ما در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام همگی می تونین سیگنال های مثبت و منفی در سئو از سمت گوگل برای وبسایت ما ثبت بشه.

مطمئنا ملاحضات دیگری نیز جدا از مسائل مرتبط با سئو، در انتخاب متا دیسکریپشن وجود دارد. زمانیکه از این برنامه برای آنالیز استفاده می کنید، خطاهای موجود با رنگ قرمز نشان داده می شوند و هشدارها نیز با رنگ زرد نمایان می گردند. کلمه یا عبارتی که لینک روی آن قرار گرفته است اصطلاحاً انکر تکست نام دارد و رنگ آن هم با باقی متن متفاوت است. هرچقدر که به سمت بالای هرم حرکت کنید، مواردی را میبینید که توجه به آنها، شما را در رقابت قویتر میکند. به همین دلیل اگر به دنبال کسب نتایج ماندگار از سئو هستید، ما استفاده از خدمات سئو ماهانه را به شما پیشنهاد می کنیم.

نکته: به نظر من اگر تصمیم تان برای یادگیری رایگان جدی است، حداقل به سراغ کلاس های کارآموزی بروید. 2. ابزار Bing Webmaster Tools که ابزاری معادل کنسول جستجوی گوگل در بینگ است، نصب کنید. اگرچه محبوبیت جستجو، خرید و دریافت خدمات آنلاین در سالهای اخیر افزایش داشته، اما هنوز کاربرانی هستند که اعتماد کمی نسبت به اینترنت دارند و ترجیح میدهند بصورت حضوری اقدام به خرید کنند. البته مشکل اینجاست که هنوز تعدادی تکنیک کلاه سیاه وجود دارد اما گوگل نتوانسته آنها را تشخیص بدهد. با همکاری با یک شرکت در روش برون سپاری سئو، فعالیت سئوی شما از فناوری های پیشرو در صنعت بهره می برد که ممکن است متخصص سئو In-House شما به آن ها دسترسی نداشته باشد. همچنین ممکن است لازم باشد که در برخی موارد کارها را برون سپاری کنید و تنها بر اجرای صحیح آن ها نظارت داشته باشید. شرکت سئو : از دیگر انتخاب های کارفرمایان برای برون سپاری سئو وب سایت خود شرکت ها می باشند. 7. تولید محتوای سئو شده با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط به صورت مرتب یکی دیگر از وظایف کارشناس سئو است.

به کمک نکات ارايه شده در این راهنما قادر به انجام اغلب نکات و ترفندهای سئو وردپس خواهید بود. به همین دلیل می توان گفت که این تکنیک معمولا برای افرادی که به کسب درامد در مدت زمان کوتاه نیاز دارند مناسب نخواهد بود و نتیجه مورد نظر از آن دریافت نخواهد شد. در ادامه تخصصهای مورد نیاز در این حوزه را بررسی میکنیم. ما در مجموعه کدُ سئو برخی از معتبرترین منابع آموزش سئو در خارج از ایران را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. این نوع تبلیغات در گوگل دارای انواع مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. سئو کلاه سفید و یا White hat SEO که به آن سئو اخلاقی نیز گفته می شود. برای فهم بیشتر موتور جست و جو نسبت به محتوای خود، باید عوامل سئو داخلی را نیز در نظر بگیرید.

وقتی از کلمات کلیدی متنوع در یک متن استفاده کنیم این نکته را میرساند که این متن بر روی یک عبارت خاص تمرکز نکرده و این تاثیر منفی بر روی رتبه موتور جستجوی شما خواهد داشت. با اجرای متدهای متنوع نشانه گذاری استاندارد در محتوای صفحات سایت، نحوه نمایش محتوا در نتایج گوگل جذابتر میشود و شانس سایت برای جذب کاربران جدید افزایش پیدا میکند. این دسته از وب سایت ها که معمولاً شامل سایت های سازمانی یا کسب و کارهای بزرگ می شوند، کمتر پیش می آید به تولید محتوای سئو اهمیت بدهند و به دنبال کیورد ریسرچ یا بهینه کردن صفحات برای گوگل باشند. اگر مجموعهای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینههای آن را داشته باشد؛ برونسپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر بهصرفهترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. پس گوگل به این روش کار میکند و سعی دارد همیشه بهترین نتیجه ممکن را به کاربر نشان دهد، تا کاربر دفعه بعد نیز از گوگل برای رسیدن به نتایج جستجوهای خود استفاده کند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری