آموزش کار با صرافی کوینکس

این بدان معنا است که در هنگام انجام یک معامله نه تنها هزینهای به عنوان کارمزد کسر نمیشود، بلکه مبلغی به عنوان تشویقی نیز به حساب کاربر اضافه خواهد شد. در سال های گذشته تجربه ای مشابه در مورد صرافی بیترکس رخ داد و در نهایت مشکلاتی فراوانی برای کاربرانی که به ادعاهای بیترکس اعتماد کرده ایران ارز دیجیتال بودند ایجاد شد. اما برای مقایسه صرافی coinex و kucoin از نظر رابط کاربری باید توجه داشت که رابط کاربری سایت کوکوین برای کاربران تازهکار، پیچیدگی بیشتری دارد. قوانین کشور سیشل به صرافی kucoin کمک میکند تا کاربران بتوانند بدون احراز هویت از امکانات این صرافی استفاده کنند. مزیت دیگر صرافی کوکوین برای ایرانیان، حجم برداشت روزانه تا ۱ بیتکوین بدون احراز هویت است. بنابراین پیشنهاد ما در دنیای ترید این است که مراقب دارایی های خود باشید و حتی المقدور از صرافی ها برای نگهداری طولانی مدت سرمایه خود استفاده نکنید. ابتدا یک حساب در صرافی کوینکس ایجاد کنید و دارایی هارا به حساب فیوچرز انتقال دهید.

3. اگر موجودی حساب فیوچرز شما صفر است، ابتدا باید سرمایه خود را قبل از معامله به حساب فیوچرز منتقل کنید. 4.2 2. برای ایجاد ربات تریدینگ در صرافی کوکوین موجودی کدام حساب باید شارژ شود؟ زمانی که از بخش کابردی خود به Assets وارد می شوید، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید موجودی شما در بخش حساب اصلی یا همان Main Account نمایش داده می شود. صرافی کوکوین همه حسابها را در یک بخش قرار میدهد و انتقال وجوه از یکی به دیگری آسان است. سادگی و سهولت استفاده از این صرافی، برجستهترین ویژگی در بخش فیوچرز است که با طراحی محصول کاربرپسند و دارای صفحات معاملاتی جدا و قابل رویت و همچنین فرآیند معاملاتی روان و آسان خدماتی را به کاربران ارائه میدهد. خرید و فروش آسان ارز دیجیتال، تامین امنیت خریدار و فروشنده، سرعت بالا در خرید و فروش و قیمت لحظهای، قیمت مناسب به دلیل وجود رقابت و عدم نگرانی از بابت تحریم، همه و همه از امکاناتیست که کوینکس در اختیار کاربرانش قرار داده است.

با این حال، با توجه به ارائه خدمات بیقید و شرط به کاربران ایرانی و مشخص نبودن دفتر این صرافی و گردانندگان آن، بسیاری از افراد از گذشته تا به امروز نسبت به استفاده از این صرافی هشدار داده بودند. به این معنا که روش معامله بر روی جفت ارز BNB/BTC مشابه با روش معامله بر روی BNB/USDT می باشد با این تفاوت که در یک جفت ارز قیمت گذاری BNB براساس ارز BTC و در یک جفت ارز بر اساس USDT داده می شود. در نوار پیمایش، سپس Futures در منو و سپس روی Asset Transfer کلیک کنید. و در نهایت یک ارز دیجیتال را برای انتقال ازکیف پول Spot به کیف پول Futures انتخاب نمایید.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به معرفی قسمت های مختلف فیوچرز پرو Futures Pro بپردازیم. با توجه به تمام مسائل و انتقادات از صرافی کوینکس بهتر است حجم محدودی از دارایی های خود را به این صرافی انتقال دهید. در صرافی کوینکس ، کاربران میتوانند دارایی های رمزنگاری شده (از جمله معاملات فیوچرز ) را بدون زحمت معامله کنند. در واقع حجم معاملات روزانه در صرافی کوکوین به بیش از 2 میلیارد دلار میرسد و این در حالی است که در کوینکس حجم معاملات روزانه در حدود 100 میلیون دلار است. نظرات و تجارب خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

کاربران به منظور ارتقای امنیت حسابهای خود میتوانند سیستم پیام کوتاه یا احراز هویت دو عاملی (2FA) را فعال کنند. پس از آنکه احراز هویت و ارسال مدارک در صرافی بایننس الزامی شد، کار برای کاربران ایرانی علاقهمند به پلتفرمهای خارجی بسیار سخت شد و در این بین، کوینکس به یکی از جایگزینهای محبوب برای خرید و فروش رمز ارز تبدیل شده بود. برای ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس، باید به صفحه مخصوص ثبت نام وارد شد. برای کاربران احراز هویت نشده، سقف برداشت ده هزار دلار در روز بوده است. برای کاربرانی که احراز هویت دارند، تا یک میلیون دلار در روز میتوان برداشت انجام داد. زیرا در این صرافی سقف واریز تعیین نشده و سقف برداشت روزانه برای کاربران احراز هویت نشده نیز، یک بیت کوین است که با توجه به قیمت روز بیت کوین سقف خوبی محسوب می شود.

نظر شما در مورد این صرافی چیست؟

توجه کنید که کوینکس از Mark Price برای تعیین سود و زیان (PNL) و قیمت لیکوییدی یک پوزیشن استفاده میکند – انحلال یا لیکویید اجباری زمانی آغاز میشود که Mark Price به قیمت انحلال یا لیکوییدی برسد. هر دوی این صرافیها در ایران قابل دسترسی هستند و کاربران ایرانی میتوانند به راحتی و با رعایت چند نکته لازم، از امکانات آنها استفاده نمایند. نظر شما در مورد این صرافی چیست؟ ۱ فیوچرز صرافی کوکوین۱.۱ Liquidation در معاملات فیوچرز چیست؟ از نظر میزان حجم معاملات انجام شده، صرافی کوکوین در بین سه صرافی برتر در دنیا قرار دارد ولی کوینکس در همین ردهبندی، در رتبه 43 قرار گرفته است. کوینکس از جمله صرافی های معتبر و معروف دیجیتالی می باشد که در بین معامله گران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد.

با این وجود توصیه می کنیم سرمایه دیجیتال خود را پس از ترید در کیف پول های سخت افزاری و یا معتبر نگهدارید. در این گونه مواقع قیمت واحد رمزارز مورد نظر شما را خود بازار صرافی کوینکس! روش دیگر برای واریز این است که در منو اصلی داراییها روی حساب اصلی (Main Account) کلیک کرده و با ورود به آن حساب کلیه داراییها خود از آن حساب را برداشت کرده و یا رمزارز مورد نظر خود را مستقیما به آن حساب واریز کنید. رابط کاربری سایت برای کاربران تازهکار بسیار پیچیده به نظر میرسد. این صرافی با ارائه سایتی با رابط کاربری پسندیده امکانات زیادی را در اختیار کاربر خود قرار میدهد. » اشاره کردیم، صندوق سرمایهگذاری Three Arrows Capital (3AC) در دادگاه نیویورک اعلام ورشکستگی کرد و به فعالیت دهسالهی خود پایان داد. از دیگر امتیازات صرافی کوینکس میتوان به پشتیبانی وبسایت از زبان فارسی اشاره کرد. برای مثال یک اسکناس صد دلاری از لحاظ ارزش کاملا مشابه اسکناس صد دلاری دیگری است.

صرافی coinex اعلامیههای خود را از طریق کانال تلگرام و پیج توییتر خود منتشر کرده و در صورت فیلتر شدن صرافی، کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات آن باید از فیلترشکن استفاده کنند. روی هر پلتفرم بلاک چینی که از قراردادهای هوشمند و زبانهای برنامهنویسی سطح بالا استفاده کند، میتوان توکن ایجاد کرد. 4. حال باید نوع قراردادهای فیوچرز و جفت معاملاتی را انتخاب کنید. تعداد ارزهای پذیرفته شده در کوینکس بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، اما در حال حاضر بخشی از معامله باید یکی از این ارزها باشد: بیت کوین، اتریوم، تترا یا USDT و بیت کوین کش، یعنی مثلا نمیتوانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از چهار ارز ذکر شده تبدیل کنید و سپس ارز مورد نظر خود را خریداری کنید.

در منوی بالا روی Assets کلیک کنید.

زیر این کادر لیست ارزهای دیجیتال وجود دارد. از گزینه های بالا، “معامله” را انتخاب و سپس در کادر جستجو، ارز مورد نظر را وارد کنید. روی گزینه (I have already read them) کلیک کنید و وارد مرحله بعد شوید. در صورتی که بر روی گزینه Market کلیک کنید، به این معناست که قصد دارید بیت کوین را در همین قیمت فعلی خریداری کنید. در منوی بالا روی Assets کلیک کنید. همانند مثال بالا اگر ماه یک کیف پول داشته باشیم که حداقلی است یک ارز دیجیتالی را در آن برای مدت مشخصی استیک کنیم. برای واریز رمز ارز، حداقل مبلغ وجود دارد.

واریز و برداشت رایگان: سپرده ها رایگان هستند، در حالی که برداشت ها مستلزم کارمزد ماینر هست که بستگی به بلاک چین مورد نظر دارد. صرافی کوینکس در حالی فیلتر شده است که پیشتر، کاربران ایرانی برای مبادله رمز ارز در صرافیهای خارجی به دردسر افتاده بودند. در واقع، تنوع ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس، به روز بودن این صرافی، حجم معاملات روزانه بالا و در نتیجه، نقدشوندگی مناسب، می تواند دلیلی باشد برای ترجیح Coinex به بسیاری از صرافی های داخلی. ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را با حداکثر لوریج 100 برابر بلند یا کوتاه کنید. برخی دیگر از کاربران ایرانی نیز طی روز های گذشته، بدون اطلاع از حجم معاملات نسبتا پایین صرافی کوینکس گزارش هایی همراه با عصبانت در مورد عملکرد موتور معاملاتی کوینکس در نهایی کردن سفارشات خود به اشتراک گذاشتند.

در مرحله بعدی باید شماره تلفن همراه خود را تأیید کنید. اگر ترجیح میدهید تا ربات کوکوین با استراتژی خودتان ترید کند، کافی است به ‘Customized Parameters’ بروید و پارامترهای ترجیحی خود را مشخص کنید. به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال که به کاربران جهانی خدمات ارائه می کند، کوینکس همیشه جهانی شدن را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر گرفته است. به همین منظور بهترین منبع رسمی، همان سایت اصلی صرافی یا کیف پول می باشد. تعیین میشود. بخش ‘Total Investment’ برای این است تا کاربران مقدار پولی که می خواهند سرمایهگذاری کنند را وارد کنند. با توجه به این که حجم معاملات 24 ساعته و مقدار نقدینگی در جریان، شاخص هایی تعیین کننده در انتخاب صرافی توسط معامله گران حرفه ای به شمار می روند، جایگاه 44 امی کوینکس در این لیست می تواند برای بسیاری از کاربران نا امید کننده به نظر برسد. شاخص نقدشوندگی به صورت عددی از صفر تا هزار تعریف میشود.

شاخص نقدشوندگی صرافیهای کوکوین و کوینکس بهترتیب برابر 580 و 556 است؛ بنابراین، کوکوین از نظر نقدشوندگی در وضعیت بهتری قرار دارد. از نظر امنیتی، صرافی کوکوین تدابیر امنیتی شدیدتری داشته و حتی از بایننس نیز در این زمینه قویتر بوده و دقت بیشتری دارد. به همین خاطر فعلا کاربران ایرانی میتوانند با خیال راحت از این امکانات بهرهمند شوند. در این مطلب از سری مقالات آموزش ارز دیجیتال دنیای ترید، معاملات اسپات در کوینکس فارسی را به صورت تصویری و گام به گام توضیح می دهیم.

اگر قصد دارید معاملات فیوچرز را شروع کنید، نکات زیر را از دست ندهید. بیایید با مقدمه ای از صرافی کوینکس شروع کنیم. نکته ای که ذکر آن برای بار دیگر خالی از لطف نیست را دوباره گوشزد می کنیم، سعی کنید درصد بیشتر پورتفوی خود را در کیف پولی امن نگهداری کنید و از ذخیره سازی کوین های خود برای طولانی مدت روی صرافی ها دوری کنید. در همین حال، صرافی همچنین از مکانیسم نرخ تامین مالی (Funding Rate) استفاده میکند تا مطمئن شود که قیمت فیوچرز تقریباً با قیمت لحظه ای یکسان است. زمانی که کاربران از دستگاههای دیگری برای ورود به اکانت استفاده کنند، کوینکس پیامی را به عنوان هشدار به ایمیل کاربر می فرستد. سپس باید نام کاربری و رمز عبوری برای آن برگزینید و سپس تاییدیه پیامکی / Google Authenticator را وارد کنید. این ادعا که کاربران ایرانی بدون هیچ محدودیت خاصی (با توجه به تحریم های بین المللی) می توانند در کوینکس به معامله بپردازند برای کاربری با نام “پساکریپتو” عجیب و شک برانگیز به نظر می رسد.

انتخاب کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر قطعا گام مهمی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال محسوب میشود. در بیشتر صرافی ها، شما می توانید به غیر از تتر، با ارزهای اصلی، مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) نیز خرید و فروش کنید. اگر قصد فروش اتریوم را داشتید، از دایره ی قرمز برای مقدار اتریومی که میخواهید برای فروش بگذارید استفاده کنید و بعد دکمه sell ETH (فروش اتریوم) را کلیک کنید . به طور مثال، شما تعیین می کنید که اگر قیمت بیت کوین به 33 هزار دلار رسید، 0.5 واحد بیت کوین برای شما خریداری شود و یا به فروش برسد. اگر قصد ترید و یا انجام معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس را دارید، می توانید از این مقاله استفاده نمایید. شماره 7) همان طور که در عکس شماره 5 میبینید در جلوی “Security Setting” نوشته شده “Disable Your Account” که برای وقتی استفاده میشود که شما میخواهید اکانت خودتون را غیر فعال کنید .

فرض کنید قیمت بیت کوین هم اکنون 47000 USDT است.

چون وقتی انتقال میدهید باید کارمزد برداشت بپردازید. کارمزد در زمان برداشت ارز به نسبت سایر صرافیها زیادتر است. در فیوچرز، کوینکس هم بازار قرارداد خطی و هم بازار قرارداد معکوس را با حداکثر نسبت اهرمی 100 برابر پوشش میدهد. فرض کنید قیمت بیت کوین هم اکنون 47000 USDT است. در بخش Kucoin Win میتوانید در لاتاری شرکت کنید. در این صفحه شرایط استفاده از بخش معاملات مارجین صرافی کوکوین ذکر شده است. لطفا اینترنت خود را امتحان کنید و در صورت لزوم اگر اشکال برطرف نشد میتوانید از فیلترشکن استفاده کنید. توجه داشته باشید که سقف واریزی در صرافی های ایرانی ۵۰ میلیون تومان است، پس شما از هر کارت بیشتر از ۵۰ میلیون تومان نمی توانید واریز داشته باشید و اگر بخواهید بیشتر واریز کنید باید از چندتا کارت استفاده نمایید. بنابراین به معامله گران جدید توصیه میشود از اهرم پایین استفاده کنند. فرآیند برداشت و واریز کوینکس سریع و ساده صورت میگیرد و کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن حساب خود را شارژ کرده و یا سود های خود را برداشت کنند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری