آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-بک لینک گلدلینک

با استفاده از این ابزار رایگان، لینک سایت مورد نظر را وارد می‌کنید و با فشردن دکمه «Check Backlinks» به تعداد بک لینک سایت و «دامنه‌های ارجاع دهنده به سایت» دسترسی خواهید داشت. در حقیقت، Reoffering Domains تعداد سایت منحصر‌به‌فردی است که به سایت شما لینک داده‌اند. علاوه بر این، ۱۰۰ بک‌لینک برتر نیز برای شما نمایش داده می‌شود. اگر بک‌لینک ایجاد شده شامل تگ «nofollow» باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو در الگوریتم‌های خود آن را در نظر نمی‌گیرند. همچنین، بیشتر لینک‌های که فالو نیستند، در ابتدای کار نیز ارزش بالایی ندارند.

به کار بردن بک لینک‌های نامرتبط نه تنها هیچ سودی ندارد، بلکه ممکن است تاثیر منفی نیز بگذارد. شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین کانال‌ها برای دریافت بک لینک و رشد کسب کاربر است. همچنین می‌توانید با تولید ویدیوهای جدید و کاربردی، کاربران زیادی را به رسانه و برند خود علاقه‌مند کنید. دریافت بک لینک از طریق این دو کانال می‌تواند علاوه بر افزایش اعتبار نزد گوگل، کاربران زیادی را روانه سایت شما کند. کاربران با مشاهده لینک‌های شما در سایت‌های مختلف، بر روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت شما می‌شوند.

گوگل می‌گوید که کلماتی که لینک روی آن‌ها قرار داده می‌شود، روی رتبه‌بندی تاثیر دارد. با این حال، مطالعات نشان داده است که ارتباط بین متن لینک و رتبه‌ی سایت دریافت‌کننده لینک آنچنان قوی نیست. بنابراین با وجود اهمیتی که متن لینک دارد، اهمیتش برای رتبه‌بندی به اندازه دیگر فاکتورها نیست. انتخاب متن مناسب بر اساس تحقیق کلمات کلیدی یک روش موثر و مناسب است. موتورهای جستجو از جمله گوگل، بک‌لینک‌ها را به چشم رای اعتماد کاربران می‌بینند. با این دیدگاه می‌توان گفت سایتی که رای اعتماد بیشتری داشته باشد، از شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در گوگل برخوردار است.

بک لینک چیست ؛ نحوه ایجاد و دریافت بک لینک با کیفیت و معتبر

زمانی که صفحه جدید یا پستی ایجاد می‌شود، ربات‌های گوگل آن را کراول می‌کنند. تصور کنید که پستی را نوشته‌اید و لینک‌های خارجی و داخلی دیگری را به آن صفحه اضافه کرده‌اید. هنگامی که ربات‌های گوگل اقدام به کراول کردن آن پست می‌کنند، لینک‌های اضافه‌شده داخلی و خارجی را نیز ردیابی و دنبال خواهند کرد. اما سایت‌ سازهای خارجی فراوانی وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها اقدام به ساختن بک لینک دائمی و رایگان نمود. برای انتشار مطالب فارسی در اغلب سایت سازهای خارجی، هیچ‌گونه مانعی وجود ندارد.

اما برخی از مدیران سایت‌ها با استفاده از یک کد HTML ساده از این انتقال رتبه جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب یک صفحه ممکن است به صفحه‌ای از سایتی دیگر لینک داده باشد، اما رتبه و ارزشی از صفحه مبدأ دریافت نکند. هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد.

۸. به خبرنگار کمک کنید

به این ترتیب، به هنگام ساخت و دریافت بک‌لینک، از انواع آن اطلاع پیدا می‌کنیم. می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند.

به طور کلی، کاربران به لینکهایی توجه میکنند که به نوعی نیاز آنها همه چیز در مورد بک لینک را برطرف کند. بنابراین احتمال اینکه روی یک لینک تنها در یک پروفایل کلیک کنند، به مراتب کمتر از زمانی است که توضیحات کاملی حول همان لینک دریافت میکنند. گوگل سرچ کنسول ابزاری رایگان برای کسب اطلاعات درباره عملکرد کلی یک سایت و ترافیک ارگانیک آن است. کافی است که در آن ثبت نام کنید و مالکیت سایت خود را ثابت کنید. متن لینک یا همان انکر تکست به کلمات قابل کلیکی گفته می‌شود که یک بک‌لینک را تشکیل می‌دهند.

اگر از دو صفحه با اعتبار کاملا یکسان بک‌لینک داشته باشید که یکی از آن‌ها لینک‌های خارجی بیشتری دارد، اعتباری که از صفحه‌ی دیگر (با لینک‌های کمتر) به سایت شما داده می‌شود بیشتر خواهد بود. ایجاد بک لینک یکی از راه‌های تسریع در فرایند ایندکس شدن صفحات یک سایت در گوگل و افزایش بودجه خزش است. بسیاری از مدیران سایت‌های نوپا از این روش برای تسریع در فهرست شدن صفحات توسط گوگل استفاده می‌کنند. بک‌ لینک در واقع لینک یا پیوندی است از صفحه‌ای در یک سایت به یک سایت دیگر. اگر کسی در سایتش لینک سایت شما را قرار دهد، شما یک بک‌ لینک از آن‌ سایت گرفته‌اید و اگر شما لینک آن‌ها را در سایتتان بگذارید، یک بک‌لینک به آن‌ها داده‌اید.

در لینک های داخلی ، هنگامی که چندین پیوند به یک صفحه خاصی از دامنه ارجاع داده می شوند ، یک سیگنال برای موتور های جست و جو ارسال می شود که حاکی از اهیمت صفحه مورد نظر دارد. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را دارید. در این حین اگر 3 نفر به شما پیشنهاد دهند که کدام هتل برای شما مناسب است ، درواقع به شما پیوندی به سمت آن هتل داده اند و آن را نزد شما معتبر تر کرده اند. خوشحالیم که مطلب براتون مفید و کاربردی بوده و این نظر رو با ما به اشتراک گذاشتید. 3- برای حذف لینک های نامناسب میتوانید از ابزار Disavow Links استفاده کنید ولی تا زمانیکه سایت شما توسط گوگل جریمه نشده یا با افت جایگاه ناگهانی روبرو نشدید از این ابزار استفاده نکنید.

  • برای هر بک لینک سایت به جزئیاتی دسترسی خواهید داشت که در زیر آورده شده است.
  • از نام برده شدن در روزنامه‌های محلی و اخبار رادیو، تا صفحات نقد و بررسی محصولات و ارجاع دادن به سایت اصلی، نام برند یا کسب و کارها در جاهای مختلفی mention یا ذکر می‌شوند.
  • یک معرفی جذاب تهیه کنید؛ اطمینان پیدا کنید که معرفی شما با حوزه فعالیت طرف مقابل هماهنگ است.
  • بک لینک‌های فروم زمانی خوب هستند که لینک مربوط به موضوع باشد و گفتگو را تقویت کند.

آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-بک لینک گلدلینک

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری