آموزش باز کردن قفل گوشی سونی

دوربین فوق عریض نیز مشکلات خاص خود را دارد که شروع آن با ته رنگ متفاوت، این مرتبه سرخابی است، گرچه در بعضی از تصاویر مشکل دوربین اصلی و ته رنگ سبز نیز دیده شود. رقابت از چه زمانی شروع شد؟ علاوه بر این برای ثبت تصاویر با کیفیتتر بهتر است از صحنههای با کنتراست بالا یا دارای نور پشتی فاصله بگیرید. سپس به گوشی P30 lite هوآوی میرسیم که طول عمر باتری بیشتر و نمایشگر با رنگهای دقیقتر به همراه یک دوربین به مراتب بهتر دارد، البته دوربین آن قادر به ضبط فیلمهای ۴K نیست. تصاویر فول اچدی ثبت شده با دوربین فوق عریض نیز قابل به ذکر نیستند و گوشی نوکیا ۷.۲ را پشت سر رقبا با فاصله قرار میدهد. نکته مثبت دوربین فیلمبرداری این گوشی فیلمبرداری فول اچدی با بیت ریت ۲۰ مگابیت در ثانیه و ویدئوهای ۴K با بیت ریت ۴۲ مگابیت در ثانیه است.

اپلیکیشن دوربین گوشی نوکیا ۷.۲ با سایر گوشیهای قبلی نوکیا فرقی ندارد و تنها چند تغییر اندکی را میبینیم. گرچه حتی زمان استفاده از پارامترهای نوردهی و صحنه یکسان، تصاویر به نسبت نمونههای گرفته شده با دوربین عقب اندکی تاریکتر هستند. زمان استفاده از دوربین عقب یک آیکون شبیه به درخت را میبینید تا بتوانید از بین دوربین عریض و فوق عریض عقب یکی را برای عکاسی انتخاب کنید. این گوشی در تست باتری به راحتی بیشتر دوام میآورد و دوربین نوکیا اگر مجبور به انتخاب از بین این دو دوربین نه چندان با کیفیت باشید، کمی با فاصله بهتر است. عمر باتری آن و عملکردش در مقایسه با محصول نوکیا بهتر است و تنها از نظر کیفیت نمایشگر اندکی کم میآورد. این روز ها تقریبا بیشتر افراد جامعه گوشی هوشمند دارند و در واقع گوشی هوشمند به ابزاری الزامی برای ارتباط با دیگران و دریافت و انتقال اطلاعات تبدیل شده است، علاوه بر این گوشی های هوشمند کم کم جای دوربین های عکاسی و فیلم برداری، کنسول های بازی و …

از طرف دیگر مقدار پارازیت دانهای بیش از حد وجود دارد و در کنار آن دامنه دینامیک محدود را قرار دهید تا این دوربین زیاد چنگی به دل سایت funmobile نزند. سوایپ روی نمایاب به سمت بالا و پایین باعث جابهجایی بین دوربین عقب و جلو نمیشود و باید به کمک تاگلی که کنار دکمه شاتر قرار دارد این کار را انجام دهید. با سوایپ به سمت بالا روی دکمه شاتر یا بخش انتخاب حالات عکاسی میتوانید وارد حالت عکاسی حرفهای شوید که اجازه میدهد مواردی مانند تعادل سفید (بدون گزینههای تغییر دمای رنگ)، فوکوس دستی، ایزو (۱۰۰ تا ۳۲۰۰) و سرعت شاتر (۴۰۰۰/۱ تا ۲۰ ثانیه) یا جبران نوردهی (-۳/۳EV در گامهای افزایشی کامل) را تغییر دهید.

این قرارداد بیش از ۲۵ میلیون دلار ارزش داشت که نخستین قرارداد با یک شرکت اروپایی بود. موضوع :دانلود فایل EFS گوشی سامسونگ گلکسی آلفا مدل Samsung Galaxy Alpha SM-G850W با لینک مستقیم . کافیه یه سرچ توی اینترنت انجام بدین تا فایل مخصوص مدل گوشیتون رو پیدا کنین. با اینکه نوا ۹ هواوی مثل سایر رقبای چینی از باتری های پرظرفیتی استفاده نمیکنه، اما از شارژ سریع ۶۶ واتی برخورداره که برای یه گوشی میان رده واقعا جذاب به نظر میرسه. یک پردازنده قدرتمند در گوشی موبایل باید تجربه بازی روان، ویرایش سریع عکس و انجام چند وظیفه همزمان و سریع را بین برنامههای مختلف ارائه دهد. به نظر شما کدامیک مچ بند بهتری است و در پاسخ به پرسش «می بند 7 شیائومی بخرم یا هواوی بند 7» باید چه پاسخی داد؟

ممکن است به صورت ناگهانی با مشکل خاموش شدن گوشی سونی خود مواجه شوید و در این زمان، هیچ کدام از دکمهها، عمل نکنند. وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. این شرکت سپس وارد حوزه ی الکترونیک شد و یک دهه بعد، صنعت ساخت و ساز و تولید کشتی را به فعالیت های خود اضافه کرد. از بهترین پیشنهادها برای خرید گوشی موبایل: بهترین گوشی سامسونگ، بهترین گوشی هواوی، بهترین گوشی شیائومی، گوشی نوکیا ساده و بهترین گوشی آنر فقط چند مورد از بین طیف گسترده حوزه موبایل هستند که در این وب سایت ارائه میشوند. صفحه نمایش نوکیا g10 به دلیل محدودیت چیپست نمیتواند از وضوح 720 پیکسل فراتر رود، اما نمایشگر بزرگ 6.52 اینچی IPS LCD را ارائه میدهد که تماشای فیلم و وب گردی را برای شما لذت بخش میسازد. شیائومی سومین فروشنده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان، دارای طیف وسیعی از تلفنهای با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه است. هواوی در سال 2012 اولین پرچمدار خود را با نام اسند پی ۱ معرفی کرد که آغازگر رقابت با پرچمدارهای دیگر شرکتها نظیر سامسونگ بود.

البته باید بگوییم بسیاری از گوشیهای دارای دوربین ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسل موجود در بازار در شرایط نوری روشن و استفاده از سوژههای مناسب تصاویر با دقت بیشتر در حالت پیشفرض خود به نسبت استفاده از فیلتر Quad Bayer میگیرند. اما باید بگوییم تصاویر گرفته شده در شب آن قدر بد نیستند و برخلاف تصاویر گرفته شده در روز که از رقبا کیفیت بدتری دارند، در یک سطح با آنها قرار میگیرند. هستههای کریو ۲۶۰ گوشی نوکیا ۷.۲ در تستهای بنچمارک به سختی توانستند در سطح عملکرد هستههای جدیدتر کریو ۳۶۰ موجود در گوشیهای میانرده با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و ۷۱۰ مانند Realme XT و Mi 9 Lite شیائومی قرار بگیرند ولی اختلاف زیاد نبود. سپس به تستهای گرافیک میرسیم که پردازنده گرافیکی این گوشی پشت سر رقبای دارای چیپست سری ۷۰۰ اسنپدراگون قرار گرفت ولی در بعضی موارد در یک سطح با دستگاههای دارای اسنپدراگون ۶۷۵ و در بعضی دیگر از آنها بهتر بود.

با ما در مقاله مقایسه گوشی سامسونگ با نوکیا همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم. در سال بعد با تولید نسخه پلاس کمی ورق به سمت نوکیا برگشت. این موضوع باعث شد طرفداران نوکیا کمکم به سمت سامسونگ کشیده شوند. زمانی که در حالت Photo قرار دارید، بسیاری از تاگلها در سمت مخالف دکمه شاتر قرار میگیرند یعنی فلاش، تایمر، تک، دوتایی و حالت تصویر در تصویر و تصویر متحرک به همراه تنظیمات. سامسونگ A52s را میتوان از موفقترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود.

استفاده از حالت عکاسی در شب کمی به حل دو مشکل قبل کمک میکند تا نواحی بسیار روشن شبیه به منابع نوری شوند و سطح جزئیات در نواحی تاریک بالاتر برود. عمر باتری بین این دو به دلیل استفاده از نمایشگرهای نه چندان کامل تقریبا یکسان است. این گوشی زمان اتصال هدفون به آن نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و تنها تداخل استریو تحت تاثیر قرار گرفت که البته مقدار آن کمتر از حد معمول بود. در صورتی که قصد دارید هدفون دیگری متصل کنید، جکی تعبیه شده است. برای قیمتی که نوکیا برای این گوشی درخواست کرده است میتوانید گوشی با کیفیت دوربین بهتر، نمایشگر باکیفیتتر، عمر باتری طولانیتر و چیپست قدرتمندتر بخرید. رقیب بعدی Realme 5 Pro است که به نسبت قیمتی که دارد عالی است. در مورد صفحهنمایش جلویی، پنل السیدی PLS TFT با ناچ قطرهای 6.5 اینچی با نمایشگر نسبت صفحه نمایش به بدنه 20:9 را مشاهده خواهید کرد. حالتهای با اهمیت کمتر پشت یک آیکون مربعی شکل قرار گرفتهاند تا محیط اپلیکیشن کمتر شلوغ باشد. گوشی نوکیا ۷.۲ تک بلندگو دارد که در انتهای گوشی پشت دو بریدگی قرار گرفته است. چندی پیش در رویداد آنپکد سامسونگ از نسل جدید خود سری گلکسی A رونمایی کرد که گلکسی A53 یکی از محبوب ترین آن ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا چند سال پیش برند سامسونگ به عنوان یک پرچمدار بازار موبایل و فناوری، هر سال یک یا دو گوشی هوشمند را روانه بازار میکرد و خریداران انتخابهای زیادی پیش روی خود نداشتند؛ اما با پیشرفت روزافزون فناوری و گسترش خطوط تولید گوشیهای هوشمند این برند در کشورهای مختلف، این روزها اگر سری به بازار بزنید با مدلهای رنگارنگ و مختلفی از تلفنهای همراه برند سامسونگ مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد و در برخی زمینهها با مدلهای دیگر متفاوت است. در سایت ایمالز لیست قیمت روز گوشی در انواع مختلف، هر چند ساعت یکبار بهروزرسانی میشود. اگر خاطرتان باشد گفتیم که ٬٬ قابلیت تغییر دادن خودکار رفرش ریت صفحه را ندارد و رفرش ریت آن توسط کاربر روی ۶۰ هرتز یا ۹۰ هرتز قفل میشود. بعد از موتورولا، این نوبت نوکیا بود تا در سال ۲۰۲۱ میلادی به تغییر در شیوه نامگذاری گوشیهای خود بپردازد.

ویدئوهای ۴K جزئیات زیادی دارند، گرچه همچنین اطراف خطوط مستقیم ناهمواریهایی دیده میشود و ویدئوها سرشار از پارازیت هستند. تصاویر گرفته شده در شب به کمک دوربین فوق عریض بهتر است به صورت بندانگشتی دیده شوند چون پارازیت زیادی دارند. جزئیات این تصاویر هنگام حضور کافی نور قابل قبول است و باید با مقدار پارازیت موجود در آنها مشکلی نداشته باشید چون عکاسی در شب به نسبت روز تصاویر با پارازیت بیشتر تولید میکند. هیچکدام از دوربینها قادر به فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیستند. از نظر سرعت و قدرت ، این گوشیها نمیتوانند با سری S رقابت کنند. اسنپدراگون ۶۶۰ براساس فرآیند ۱۴ نانومتر ساخته شده است، گرچه قدرت آن قابل قبول است و از یک پردازنده هشت هستهای با ۴ هسته کریو ۲۶۰ با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته کریو ۲۶۰ دیگر با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲ استفاده میکند. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865، صفحه نمایش 144 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی، قدرت باتری باورنکردنی و پشتیبانی از 5G همه اینها مشخصات Xiaomi Mi 10T Pro هستند. گوشی نوکیا ۷.۲ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ است که دو سال قبل در زمان ورود نوکیا ۷ پلاس در اوج خود بود.

دامنه دینامیک حتی محدودتر است، جزئیات تقریبا وجود ندارند و چیزی که به جا میماند بیش از حد اشباع بودن رنگها و تصاویر است. این تصاویر اندکی رنگهای خاموش و دامنه دینامیک متوسط دارند ولی پس از تجربه ما با دوربینهای اصلی، ظاهر تصاویر سلفی قابل قبول است. دوربین جلو برای سلفی 8 مگاپیکسل و دوربین اصلی پشت 13 مگاپیکسلی هستند. این حسگر پشت لنزهای با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8 قرار میگیرد و احتمالا ۲۶ میلیمتری است چون نوکیا نوع آن را مشخص نکرده است و خود گوشی نیز در دادههای EXIF این اطلاعات را نشان نمیدهد. تصاویر و ویدئوهای ثبت شده با دوربین گوشی ریلمی بهتر هستند و تنها عیب این گوشی عرضه آن به بازارهای محدود است. همین روند در بنچمارک ترکیبی AnTuTu دیده میشود که تقریبا تمامی رقبا از نوکیا ۷.۲ بهتر بودند.

اما اخیرا این کمپانی با تولید محصولات متنوع با کارایی فوقالعاده دوباره جای خود را در بازار گوشیهای همراه باز کرده است. در قسمت جلویی است که مدل معمولی متفاوت به نظر می رسد و به جای نمایشگر خمیده مدل های دیگر، از یک صفحه کاملاً تخت بهره می برد. Huawei P50 Pro عالی به نظر می رسد و اندازه ایده آلی دارد دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال است یعنی زیر صفحه نمایش قرار دارد. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحهای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاههای عرضهکنندهی آن را در اختیارتان میگذارد.در بخش راهنمای خرید زومیت شما میتوانید بهترین گوشیهای هر رده را مشاهده کنید. در تصاویر پرترهای که با گوشی نوکیا ۷.۲ میگیرید به خوبی سوژه از پسزمینه حتی در سوژههای نسبتا پیچیده جدا شده است. نوکیا میگوید نمایشگر گوشی مدل ۷.۲ این شرکت سازگار با استاندارد HDR10 است ولی زمان پخش ویدئوهای یوتیوب یا نتفلیکس به نتیجه متفاوتی رسیدیم و تنها توانستیم ویدئوهای SDR را استریم کنیم.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری