آلومگ مجله فناوری و تکنولوژی، بررسی تخصصی و راهنمای خرید | funmobile

محققان دانشگاه میشیگان آمریکا نیز چندی پیش اولین نسل از مدارهای مجمتع بسط پذیر را معرفی کردند که می‌تواند در آینده نقش بردهای الکترونیکی موجود در این دستگاه‌ها را ایفا کند. این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که این بردها می‌توانند در آینده در مراحل تولید نمایشگرهای بسط پذیر و همچنین دیگر دستگا‌ه‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است. با این حال ، فن آوری صفحه نمایش تاشو مطمئن ترین راه برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ است و کلید دستیابی به صفحه نمایش تاشو “OLED انعطاف پذیر” + “ساختار مکانیکی” است. در سال ۲۰۱۹ ، OPPO Reno Ace با کارایی بالا شارژ سریع ۶۵ وات در ۳۰ دقیقه ، شهرت جهانی را به دست آورد. از آن زمان ، جنگ قدرت شارژ سیمی به طور رسمی آغاز شد و در سال ۲۰۲۰ ، VIVO و Xiaomi فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات را کشف کردند، این ویژگی خیلی کاربردی می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در مدت زمان ۲۰ دقیقه کاملاً شارژ کند.

  • (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بين دو وسيله رد و بدل مي‌شود.
  • چک کردن NFC گوشی خیلی ساده‌ست و شما می‌تونین با سرچ عبارت NFC در قسمت تنظیمات از وجود اون مطمئن شین یا در محیط وب مشخصات گوشی‌تون رو بررسی کنین.
  • ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.
  • کارتخوان‌های سیستم حمل‌ونقل عمومی و درگاه‌های پرداخت لمسی نیز مثال خوبی از این فناوری محسوب می‌شن.
  • گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو 206 در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد.
همچنین این دسته از دستگاه‌های NFC می‌تونن با هم‌دیگه یا با دستگاه‌های پسیو ارتباط برقرار کنن. گوشی‌های هوشمند با اختلاف بسیار، رایج‌ترین وسیله از نوع دستگاه‌های اکتیو NFC هستند. کارتخوان‌های سیستم حمل‌ونقل عمومی و درگاه‌های پرداخت لمسی نیز مثال خوبی از این فناوری محسوب می‌شن. فروشگاه اسلامی استوربا ارائه بروز ترین محصولات گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، نوکیا و… برای کاربران خود تجربه‌ی لذت‌بخش خرید گوشی بصورت اینترنتی را تداعی می‌کند.

http://businesset.ir

همچنین اگه باتری شما به آنتن NFC مجهز باشه، عبارت Near Field Communication روی اون هک شده. دوربین شیائومی Mi 11 امتیاز پایین تری از آیفون 12 مینی گرفت ادامه مطلب… ظاهرا گوشی وان پلاس نورد 3 به نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید.

مجله خبری موبایل فانکنندگان گوشی های هوشمند در بازار نا برابر مدام به فکر ایده های نو و البته فانتزی هستند. گوشی ها علاوه بر داشتن این آپشن ، می توانند صدای مکالمات شما را نیز ضبط کنند پس چه دلیلی برای خریدن یک ریکوردر می باشد . وقتی با دو برابر کردن قیمت یک ریکوردر می توان گوشی موبایل متعارف خرید چرا اینکار را نکنیم . شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. به هر حال ، گوشی های هوشمند فعلی با آن چیزی که چند سال پیش دیدیم قابل مقایسه نیست و اگرچه نوآوری های زیادی وجود ندارد اما هنوز کاملاً جذاب به نظر می‌رسند. هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند.

وعده‌های بی‌سرانجام وزیر ارتباطات/ دقیقا چه چیزی رفع فیلتر شد؟

مجموعه‌ای از دستگاه‌ها قادر به استفاده از استاندارد NFC هستن و هرکدوم از اون‌ها بسته به نوع برچسب‌شون که در ادامه با اونا آشنا می‌شیم در دو دسته فعال یا اکتیو و غیرفعال یا پسیو قرار می‌گیرن. دستگاه‌های پسیو NFC شامل برچسب‌ها و انتقال‌دهنده‌های کوچک می‌شن و قادرن اطلاعات رو به سایر دستگاه‌های NFC ارسال کنن. لغت NFC در حقیقت سرواژه عبارت «Near Field Communication» هستش که در فارسی با نام «ارتباطات میدان نزدیک» ترجمه شده. همونطور که از اسم این فناوری می‌شه تشخیص داد، ان اف سی باعث فعال‌شدن یک ارتباط کوتاه‌برد بین دستگاه‌های الکترونیکی سازگار می‌شه.

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی S۲۳

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری