آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

فروشگاه مبل نوژن گلچینی از به روز ترین و با کیفیت ترین مبل های ایران را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ۳۵ مدل پرده پذیرایی ۲۰۲۲ بسیار لاکچری از کالکشنهای جدید سالاینبار با ۳۵ مدل پرده پذیرایی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ از جدیدترین کالکشنهای سال با جنسهای متفاوتی… ۳۷ مدل کابینت ۲۰۲۲ جدید برای آشپزخانه در طرح های شیک و لاکچریدر این مطلب ۳۷ مدل کابینت ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ جدید ، فوق العاده شیک و لاکچری… در ادامه شما را به دیدن این مدلهای زیبا دعوت می نماییم. اگر می خواهید کیفیت یک مبل را قضاوت کنید، از ظاهر آن فراتر بروید. کیفیت بیشتر از ظاهر است، و به همین دلیل است که دو مبل با ظاهر یکسان می توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند.

خانواده های بزرگتر و فضاهای کوچک یک سناریوی رایج در خانه های امروزی است. و مبل گوشه ای بهترین گزینه برای اسکان خانواده های بزرگتر خواهد بود. همچنین، این سبک، یک ست مبل برای اتاق نشیمن کوچک است و یک گزینه عالی برای آزاد کردن فضای بیشتری برای راه رفتن است. به این ترتیب، می توانید از بقیه فضا برای فضای پا، میزهای قهوه یا حتی قطعات منحصر به فرد استفاده کنید.

مبل راحتی لاکچری

در ادامه هریک از این انواع را با ویژگی‌های مربوط به آن معرفی خواهیم کرد. این فرآیند حرفه‌ای تنها گوشه ای از ضمانتی است که چوبکده به مصرف کننده می دهد تا با خیال راحت از هر جای ایران به قیمت پشت درب کارخانه خرید خود از پایتخت را به انجام برساند. مبل راحتی خود را اگر از چوبکده انتخاب کرده اید این نوید را به شما می دهیم که با پرداخت یک سوم مبلغ و پرداخت باقی آن درب منزل می توانید کالای سفارش داده شده خود را تحویل بگیرید.

مبل تکیه‌گاه شتری، ظاهر این مبل فاخر است و میتواند ظاهر دکوراسیون شما را دگرگون کند.این نوع مبل برای پایه های چوبی نزدیک به هم مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات مبلمان ویستا از سبک های مدرن و نئوکلاسیک و نیز از بهترین مدل های مبلمان اروپایی، مبلمان ایتالیایی و مبلمانترکیه ای می باشد. که این سبک ها در دنیای مبلمان امروزی از بهترین سبک ها میباشند. دوستان و همراهان عزیز همواره باید مد نظر داشته باشید که می بایست مبلمانی با کیفیت و اصیل خریداری نمایید.

اقلامی چون مجسمه ها، تابلوها، آباژور و … باید با مبلمان متناسب باشد تا یک دکوراسیون بی عیب و نقص را شاهد باشیم. اگر شما می خواهید تغییراتی در دکوراسیون پذیرایی خود ایجاد کنید و به دنبال طراحی دکوراسیون مدرن برای پذیرایی تان هستید؛ مبل راحتی ال مرسانا می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. مبل راحتی ال مرسانا شامل دو کاناپه ی سه نفره، یک کنج و یک جلو مبلی می باشد. ست مبل راحتی ال مرسانا را می توانید با پارچه ی مورد نظر و رنگ دلخواهتان سفارش دهید و از زیبایی ای که به منزلتان می بخشد، لذت ببرید.

این نوع مبل علاوه بر نشیمنگاه نرم و قابل حرکت، دارای پشتی‌های مبلمان پلیمری ماندگار نرمی نیز هستند. نامگذاری این مبل، به دلیل تکیه‌گاه خمیده و کوهان ‌مانند آن است. عموما دو قوز شبیه کوهان شتر بر روی تکیه‌گاه مشاهده می‌شود و گاهی تا سه قوز نیز دارد.

  • همچنین در متریال های استفاده شده دراین ست سلطنتی وسواس زیادی به کار رفته است.
  • فوم سرد و اسفنج مرغوب در قسمت نشیمن و دسته ها در راحتی این نوع مبل ها تأثیر زیادی گذاشته است.
  • چون روی این مبل‌ها از متریال‌های خاص بیشتری نسبت به مدل‌های کلاسیک و مبل‌های سلطنتی استفاده می‌شود.
  • این مبل‌ها دارای پایه و تاج ظریفی هستند و از نظر ظاهری بسیار لوکس و زیبا به نظر می رسند.

آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

همین امر نیز به جلب توجه مشتریان منجر شده و فروش آن را بالا می برد. شما می توانید انواع مبل، سرویس خواب و سایر محصولاتی که مجموعه نوژن ارائه می دهد را در دسته بندی های مختلف با عکس و مشخصات کامل مشاهده کنید. فروشگاه مبل نوژن می کوشد اطلاعات بیشتری را برای یک خرید مطمئن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. مبل های چسترفیلد به عنوان یکی از مشهورترین طرح های مبل در جهان، با بازوهای بزرگ و رول شده خود که ارتفاعی برابر با پشت دارند، تعریف می شوند. این مبل‌های زیبا که به‌طور سنتی با چرم تیره پوشانده شده‌اند واقعاً متمایز هستند. مبل چسترفیلد قهوه ای ظاهری کلاسیک را ارائه می دهد و یک قطعه سرمایه گذاری واقعی است.

مبل کلاسیک چستر ابزاری 8 نفره + ناهار خوری

فضای کمی را اشغال می‌کند و همین‌طور انتظار می‌رود افرادی که روی این مبل‌ها می‌نشینند به هم خیلی نزدیک باشند. در واقع آپارتمان‌های کوچک بهترین فضاهایی هستند که این مبل‌ها می‌توانند در آن‌ها خودشان را نشان دهند. در واقع اگر قیمت مبل راحتی برای شما دغدغه است می‌توانید به سراغ این گزینه‌ها بروید. ضمن این که در حرکت مسیر دکوراسیون نو چینش خانه‌ها به سمت مدرنیته و سبک‌های پست‌مدرن، به طبع این مدل از مبل‌ها جایگاه ویژه‌ای را در بازار از آن خودکرده‌اند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری