آشنايي كامل با پرده زبرا همراه با آموزش نصب و شستشوي پرده زبرا مجله اینترنتی شادمگ

ظاهر پرده سیلوئت شبیه کرکره فلزی آلومینیومی است، با این تفاوت که از پارچه تولید شده است. شما باید بتوانید به‌راحتی روی پرده زبرایی که انتخاب کرده‌اید، مانور دهید. اگر حیوان خانگی یا کودک خردسال دارید، زنجیر کناری پرده‌های دستی می‌تواند خطرناک باشد. انواع موتوری، نیاز به باز و بسته کردن دستی ندارند و با ریموت کار می‌کنند که البته مقداری گران‌تر از مدل‌های دستی هستند، اما کم‌خطرتر و در مجموع، مقرون به‌صرفه‌ترند. قیمت پرده زبرا ایرانی با پرده زبرا خارجی تفاوتی چندانی ندارد.

قیمت پرده زبرا با بهترین کیفیت و تنوع بالا

برعکس، اگر دیگر اجزای دکوراسیون فضای مورد نظرتان ساده هستند، می توانید از پرده زبرا کمک بگیرید تا تعادل ایجاد https://www.vistapardeh.ir/ شود. پرده های زبرا از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای پنجره آشپزخانه داشته باشید. با انتخاب و خرید این نوع پرده ها می توانید نور مناسبی را در اختیار داشته باشید و علاوه برآن نیز با انتخاب طرح های مناسب فضایی جذاب را فراهم کنید. پرده زبرای برقی، موتورهای خاصی دارد و به وسیله ریموت کنترل می شود. شما با بالا و پایین کردن پرده میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل استفاده کرد.

تنوع طرح ها و رنگ پرده های شید زبرایی که در بازار موجود است بسیار بالا می باشد، در نتیجه می توان در هر سبک دکوراسیونی به راحتی از آن ها استفاده نمود و جلوه ای خاص به محیط بخشید. این موضوع سبب شده که پرده های شید زبرا طرفداران بسیاری داشته باشند. تنوع رنگی و طرحی بالای پرده زبرا باعث شده تا تمامی افراد قادر به خریداری پرده مورد نظر خود، براساس هارمونی داخلی باشند. استفاده از پرده برای در‌ب‌های ورودی همیشه مورد توجه ایرانیان بوده است. اما مسئله‌ای مهمی‌ که در این رابطه وجود دارد انتخاب پرده‌ کاربردی و مناسب برای درب ورودی است. از آنجا که پرده‌های ورودی همیشه در معرض رفت ‌وآمد قرار‌ می‌گیرند لازم است جنس مقاومی‌ داشته باشند که در صورت گیر کردن به لبه‌ در پاره نشوند و با شست‌وشو‌های مکرر کیفیت خود را از دست ندهند.

بررسی مهم ترین نکات در نگهداری از پرده زبرا

بهتر است از گیربکس‌های با جنس مقاوم و باکیفیت بالا استفاده شود. پرده برقی نه تنها نور خورشید را از بین نمیبرید بلکه لوکس بودن، حفظ حریم شخصی و زیبایی را خواهید داشت. پرده زبرا با قابلیت کنترل از راه دور فضای متمایزی در محل زندگی شما به وجود می آورند و برای نمای خانه انتخاب به جایی هستند.

  • شما میتوانید از این پرده برای اتاق خواب، رختکن و دفتر کارتان استفاده کنید تا از پرتوهای خشن نور در امان باشید.
  • لایه های توری پرده زبرا نور را وارد فضا میکند اما در عین حال اشعه ماورای بنفش را فیلتر میکند.
  • طول عمر پرده زبرا بسیار بالا است و می‌تواند کارایی چندین ساله برای شما داشته باشد.
  • این مدل پرده برای نصب در هر مکانی مناسب بوده و بیشتر برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید مورد استفاده قرار می گیرند.
  • پیشنهاد میکنیم که حداقل هفته ای یکبار، لایه های پرده خود را با جاروبرقی یا دستمال های مرطوب تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار روی آن جلوگیری کنید.
  • اگر قصد دارید در دکوراسیون خانه خود تغییری ایجاد کنید و پرده جدیدی بخرید حتما از پرده زبرا استفاده کنید تا بتوانید از تلفیق زیبای تور و پارچه به همراه کارایی فوق العاده آن بهره ببرید.

آشنايي كامل با پرده زبرا همراه با آموزش نصب و شستشوي پرده زبرا مجله اینترنتی شادمگ طرح های این پرده ها به گونه ای است که هم در محیط های اداری و هم در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این پرده ها ترکیبی از تور و پارچه هستند که در هم بافته شده اند. موارد زیادی به عنوان عوامل موثر بر هزینه نصب پرده زبرا شناخته می شوند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. پرده زبرا آشپزخانه در طرح ها و مدل های متنوع متناسب با هر نوع سلیقه ای موجود است. می توان گفت پرده های فانتزی با طرح های گیاه و گل و رنگ های شاد و سرزنده، مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه هستند. جهت اطلاع از قیمت پردهای زبرا جدید آشپزخانه ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای غبار روبی پرده‌های زبرا اتاق خواب نیز می‌توانید هر از گاهی از برس پرزگیر جاروبرقی یا از بخارشو استفاده کنید. درصورتی که جدا کردن پارچه پرده زبرا از قاب برای شما دشوار است می‌توانید با مجموعه پردکور تماس حاصل نمایید تا به شما در این مرحله کمک کنند. پرده زبرا در انواع مدل‌های پرده زبرا ساده، طرح‌دار، پلیسه‌ای و ترکیبی موجود است. اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل‌تان شیک و خاص به نظر برسد بهتر است از بین این طرح‌های متنوع، پرده‌ای متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید.

برای نصب پرده بر روی سقف نیز باید به همین ترتیب عمل شود، با این تفاوت که باید از پایه سقفی استفاده شود. یا شما قصد دارید پرده را روی دیوار کوچک بالای پنجره نصب کنید (که مرسوم تر است)، یا می خواهید آن را به سقف وصل کنید. شما می توانید با کشیدن این زنجیر یا طناب، به سادگی، زاویه عبور نور را تغییر دهید. شما می توانید از طناب های کناری پرده جهت جمع نمودن کامل یا باز کردن پرده نیز کمک بگیرید. برای متناسب بودن پرده با سایر اجزای منزل ابتدا یکی از اجزا را به عنوان پایه قراردهید.

به هر صورت این پرده ها میتوانند به عنوان یک محافظ ارزشمند با روشی آسان باز و بسته شوند. برای کنترل سایه ها میتوانید به آسانی قسمت های تیره پرده را در امتداد هم قرار دهید و برای داشتن نور از قسمت های روشن پرده میتوان استفاده کرد. به راحتی و با ریموت میتوانید میزان نور و سایه دلخواه را داشته باشید. این یک راه حل هوشمندانه است تا تجربه یک زندگی لوکس را به شما هدیه کند. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم رنگ و طرح این نوع پرده باید با سایر اجزای دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد.

دقت داشته باشید که پس از آماده شدن پرده در سایز از پیش تعیین شده امکان کوتاه کردن آن وجود ندارد. چرا که طراحی پرده به گونه‌ای است که با کوتاه شدن نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. همان‌طور که گفتیم یکی از معایب پرده زبرا سختی و مشکلاتی است که در شست و شوی آن ممکن است پیش ‌آید. اما توجه داشته باشید که می‌توان با روش‌هایی فرآیند شست و شو را آسان کرد.

انواع پرده زبرا: دستی، برقی و اتوماتیک

شما می‌توانید پارچه، رنگ، طول و عرض زبرا را در انواع دستی، موتوری، ترکیبی یا ساده برای تمام پنجره‌ها سفارش دهید. قیمت‌هایی که مشاهده میکنید بر اساس مترمربع می‌باشد، شما باید ارتفاع و عرض را ضرب در هم کنید، تا متراژ نهایی به دست بیاید، سپس، متراژ نهایی را ضربدر قیمت پرده بکنید. توجه داشته باشید که هزینه‌ی اندازه گیری و نصب جداگانه میحاسبه می‌شود. فروشگاه ویکی دکو به عنوان یک نمایندگی فروش پرده زبرا در تهران همواره جدیدترین و بروزترین مدل‌های پرده زبرا را در معرض نمایش و فروش قرار می دهد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری