آذران پلاست رسا سقف کاذب,قیمت سقف کاذب,تولید کننده سقف کاذب,سقف کاذب پی وی سی,قیمت سقف کاذب pvc

از پی وی سی به عنوان دیوار پوش هم استفاده میشود در میان انواع دیوار پوش ها، دیوارپوش پی وی سی و دیوار پوش ام دی اف از همه رایجتر هستند. برای اجرای یک سقف کاذب خوب باید یکسری موارد را در نظر داشته باشیم. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند.

آذران پلاست رسا سقف کاذب,قیمت سقف کاذب,تولید کننده سقف کاذب,سقف کاذب پی وی سی,قیمت سقف کاذب pvc

مورد دیگر وزن سنگین سقف کاذب شیشه ای هست و حمل و نقل آن بسیار سخت می باشد .اما به طور کلی با توجه به توضیحات ارائه شده سقف کاذب شیشه ای به نوبه خود زیبایی خاصی به منازل مسکونی و یا مرکز اداری و تجاری می بخشد. خیلی از متریال هایی که دوستان همکار در صنف دکوراسیون داخلی در سراسر کشور به شما عزیزان عرضه میکنند تولیدات کارگاه های اذران مدرن است. همانطور که در ایتدای مقاله خدمتتان توضیح دادیم سقف کاذب یک لایه اضافه بر سقف اصلی است؛ برای همین بسیاری از افراد این سوال را دارند که معایب استفاده از سقف کاذب برای ساختمان یا منزل ان ها چه چیزی میتواند باشد.

این سقف مناسب استفاده در فضاهایی مثل مدارس، بیمارستان ها، پارکینگ ها و تمام جاهایی که پر سر و صدا هستند و یا نیاز به کم کردن صدا می باشد. قیمت سقف کاذب آکوستیک بسیار متفاوت است و به نوع مصالح و شرکتی که از آن خریداری می‌شود بستگی دارد. انواع سقف کاذببر اساس نوع کاربری و محل اجرا طرح‌های متفاوتی دارند.

همانطور که از نام این نوع سقف کاذب مشخص است، با ماده ای به نام پی وی سی ساخته می شود. این ماده از یک نوع پلاستیک است که از گرم کردن مونومر وینیل کلرید در کاتالیزوری حاوی یک راکتور ساخته می شود. تایل سقفی یا سقف کاذب پی وی سی یکی از پرکاربردترین انواع سقف کاذب می باشد و به دلیل اینکه در طرح و رنگ ها متنوع وجود دارد، زیبایی بی نظیر را به محیط می بخشد. از این محصول میتوان برای اجرای سقف کاذب دستشویی، سقف کاذب مغازه، سقف کاذب فروشگاه و… لازم به ذکر است قیمت سقف کاذب ساده کشسان بسیار پایین تر از نوع نورپردازی با فیبرنوری یا چاپی است. پس اگر بدنبال گزینه ای اقتصادی تر هستید سقف های ترنسپرنت گزینه ای مناسب برای این موضوع است.

لیست قیمت سقف کاذب و خرید

معمولا ایناقدامات برای کوتاه کردن سقف حمام و سرویس بهداشتی انجام میشود. از مزایای دیگر سقف کاذب حمام می توان به پوشاندن کامل لوله هایتهویه هوا، کاهش هزینه های کاشی کاری، عایق صدا و گرما و جلوگیری از نم زدگی وانتقال رطوبت در حمام و دستشویی نام برد. همانطور که اشاره کردیم سقف کاذب دارای محبوبیت بسیار بالایی می‌باشد، لذا در انواع مختلفی وجود دارد که شما با توجه به نوع کاربری و سلیقه‌ی خود می‌تواند هر موردی را تهیه کنید. البته قابل توجه است که بعضی از موارد را متخصصین و افراد فعال در این زمینه تعیین می‌کنند و بهتر است که شما نیز از مشورت این افراد استفاده کنید تا بتوانید به ساخت و توسعه‌ی بهترین سقف کاذب بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع سقف کاذب بپردازیم، سقف‌هایی که هر کدام دارای برچسب قیمتی متفاوتی هستند. با توجه به این قیمت این چراغ ها تاثیر بسیاری بر روی قیمت سقف کاذب و هزینه نصب سقف کاذب می گذارند.

تمام سوالات بالا مواردی هستند که برای بسیاری از افراد به ویژه کسانیکه قصد تغییر در دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود را دارند پیش خواهد آمد. در مورد اول باید بگوییم که تمام هزینه ساخت و نصب سقف کاذب را متخصص بر اساس طراحی، ساخت و نصب سقف کاذب پیشنهاد می دهد و قیمت ها بر اساس تعرفه اتحادیه تعیین شده است. در طی این سالها یکی از متریال های ساختمانی که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، سقف کاذب می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و کسانیکه قصد خرید سقف کاذب را داشته باشند، با پیشنهاد زیاد و مختلفی رو به رو می شوند. سقف کاذب دارای پیشینه طولانی و قدیمی بوده، به گونه ای که در زمان های گذشته سقف های مکان های مهم مانند مساجد، کلیسا، کاخ های سلطنتی و مکان های مشابه آن با فاصله های زیاد از سقف اصلی، سقف تزئین شده را بعنوان سقف نهایی اجرا می کردند. اینکار هم باعث زیبایی محیط شده و هم به دلیل حفظ انرژی دمای داخلی را متعادل نگه می دارد، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و همینطور نیاز محیط تنظیم می شود. به جهت خرید سقف کاذب پی وی سی بصورت مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب و گارانتی جنس و نصب با شرکت آذران پلاست رسا در ارتباط باشید.

تایل گچی با داشتن روکشی از جنس pvc بسیار نازک از رطوبت محفوظ است و میتواند حداقل ۲۵ سال بدون هرگونه آسیب سقف کاذب استفاده گردد. این محصول سمیران دکور بسیار در فروشگاه ها، مراکز تجاری و پاساژها بصورت تایل گچیاجرا می شود. استفاده از جنس پی.وی.سی در تولید سقف معرق cnc این محصول را کاملا ضد رطوبت و قابل شستشو کرده است. نکته دیگر اینکه در نظر داشته باشید که هزینه ارسال مصالح سقف و لوازم اجرایی آن از قبیل داربست و .. معمولا به طور جداگانه پرداخت می شود در هزینه سقف اعمال نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف کناف و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

  • بنابراین هر کدام از این عامل ها می تواند مشخص کند که اجرای یک سقف کاذب ارزان تمام می شود یا بالعکس.
  • این نوع از پوشش را می توان برای دیوارپوش نیز در نظر گرفت و آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد.
  • یکی دیگر از مزیت های سقف کشسان، نصب و اجرا تمیز و آسان آن است.
  • نکته حائز اهمیت درباره سقف کاذب این است که برای متراژهای کوچک، دستمزد نهایی کار بعد از بازدید محل و به صورت توافقی یا روزمزد اعلام می‌شود.
  • برخی از انواع پی وی سی خود اشتعال هستند به این صورت که اگر قسمتی از آن‌ها آتش بگیرد، شعله تا انتها می‌رود و کل ورقه می سوزد؛ اما انواع دیگری هم وجود دارند که خود اشتعال نیستند و تا زمانی که منبع آتش در نزدیکی پانل باشد همان قسمت می سوزد و بعد از حذف منبع آتش سایر قسمت‌ها در امان خواهند بود.
  • اگه از خود پیمانکارها هم سؤال کنین، عمدتاً قیمت مصالح رو چند برابر دستمزد اعلام میکنن.

بعد از اینکه تمام این مراحل را به خوبی انجام دادید تا به آخر کار رسیدید، ممکن است در مرحله آخر نیاز باشد پنل را در طول برش دهید تا دقیقا با سقف چفت شود. برای محکم کاری بیشترپیش از نصب پنل پشت آن را نیز چسب سیلیکون بزنید. در این مرحله باید نبشی ها را دور تا دور سقف با میخ محکم کنید.

این ورقه ها در واقع صداهای موجود در محیط را در خود جذب می کنند. مکان هایی وجود دارند که در آنها نباید هیچ نویزی وجود داشته باشد. مکان هایی مثل سالن تئاتر، سینما و تالار که در آنها تایل های آکوستیک بیشترین استفاده را دارند.

سقف کاذب در تهران

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری