آخرین اخبار و مقالات فناوری و تکنولوژی داده پردازی فراتک > گوشی های تاشو | funmobile

بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. در قرن قبل انواع سیم‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین انسان‌ها با همدیگه و تعامل انسان با ماشین‌ها ایفا کردن اما الان دیگه کم‌کم سیم هم جای خودش رو به انواع فناوری‌های جدید داده و تکنولوژی بی‌سیم در تمام محصولات ارتباطی دیده می‌شن. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

واتساپ دوباره یکی از بهترین ویژگی های تلگرام را کپی می کند

برای این‌که مجله خبری موبایل فان‌های پسیو از این طریق فعال بشن باید در یک محدوده خاص قرار بگیرن. متاسفانه القایی که توسط تکنولوژی NFC ایجاد می‌شه به حدی نیست که بتونه باتری گوشی‌های هوشمند ما رو شارژ کنه اما فناوری شارژ بی‌سیم QI بر اساس همون اصول فناوری ان اف سی بنا نهاده شده. محققان ایرانی موفق به ساخت سیستم هوشمند سازی خانه شدند تا بتوان بدین واسطه منزل را با تلفن همراه کنترل کرد. البته باید توجه داشت برخی کارشناسان بر این باورند دستیابی به تکنولوژی اینترنت اشیا یا منازل هوشمند خطرات دسترسی اطلاعاتی هکر ها و سیستم های جاسوسی را افزایش می دهد. شما هم می‌توانید نظرات خود در مورد فناوری‌های جدیدی که ممکن است در طی سال‌های آینده در گوشی‌های هوشمند ببینیم، با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

http://businesset.irیک فناوری که کاربران آندروید به آن علاقمند هستند اما به آن زیاد اهمیت ندادند، حالا کم کم راه خود را به سمت آی‎فون جدید باز می‎کند. نینتندو و سونی در سرتاسر دنیا به فروش می روند اما انگار نمی شود در دنیایی که مردم با گوشی هایشان همه کار می کنند الی برقرای ارتباط به جنگ اسمارت فون ها رفت . فروشگاه های نرم افزاری اپل و گوشی های اندرویدی هزاران بازی را برای گوشی های خود طراحی مرده اند . پس چه لزومی به داشتن یک کنسول بازی جداگانه می باشد ؟ حتی برای بازی های 3 بعدی هم گوشی های 3 بعدی مثل LG Thrill یا HTC EVO 3D موجود می باشند .

بررسی روتر دی لینک DIR-822 ؛ پوشش دو بانده برای خانه شما

را ارائه داده‌اند اما هیچ یک از اینها باعث نمی‌شود تلفن هوشمند صفحه اصلی تمام صفحه داشته باشد. در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی مشغول کار بر روی ایده عینک‌های هوشمند هستند. علاوه بر گوگل که این روزها مشغول ساخت نسخه جدیدی از عینک‌های Google Glass است؛ اینتل نیز در سال جاری میلادی چند محصول جدید در این حوزه معرفی کرده است. متاسفانه اخیراً اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینتل قصد دارد به دلایلی کار بر روی این محصولات را متوقف کند.

  • همچنین NFC به بخش‌هایی که طی دهه اخیر محبوبیتی فراوانی پیدا کردن هم نفوذ کرده.
  • با وجود این ممکن است در آینده نزدیک بتوان از دستورات بصری و منتقل شده توسط چشم نیز در این دستگاه‌ها استفاده کرد.
  • اگرچه تا زمان اینکه این فناوری در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد فاصله زیادی داریم اما این روزها تعداد قابل توجهی از دانشمندان و تیم‌های تحقیقاتی مشغول توسعه آن هستند.
  • با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است.

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 گوشی های با صفحه نمایشی تغییر پذیر است. در حالی که شرکت هواوی اعلام کرده است این نوع موبایل را تا سال آینده روانه بازار خواهد کرد، شرکت سامسونگ توانسته است نمونه اولیه این گوشی را تولید کنند. فناوری دوربین های چندگانه چندی است در گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعد از افزایش تعداد لنز دوربین گوشی در مدل های مختلف شرکت نوکیا خبر از انتشار گوشی هوشمند با 5 لنز را می دهد. اخیرا خبری در مورد شرکت ال جی نیز مبنی بر انتشار گوشی با دوربین 16 گانه نیز منتشر شده است. اما طبق اخبار رسمی شرکت ال جی، گوشی پرچمدار آن با دوربین 8 گانه عرضه خواهد شد.

کنعانی: در تبادل زندانیان با آمریکا، حسن نیت نشان دادیم/ رژیم صهیونیستی طعم ضربات سخت ایران را چشیده است

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری