آخرین اخبار و مقالات فناوری و تکنولوژی داده پردازی فراتک > گوشی های تاشو | funmobile

همچنین به سری iPhone۱۲ اجازه می دهد تمرکز بیشتری کند و این باعث می شود دقت فوکوس گوشی های اپل بهبود یابد. آيفون 7 پلاس اولين گوشي هوشمندي بود که در ساخت آن از لنزهاي ثانويه با قابليت بزرگ نمايي 2 ايکس استفاده شد؛ اين فناوري برتر کاربر را قادر مي‌سازد تا بدون کاهش کيفيت تصوير بزرگ نماي مورد نظر خود را بر روي عکس انجام دهد. هواوی احتمالاً گوشی‌های خانواده‌ی نوا ۱۱ را با قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو اپل معرفی خواهد کرد. این سیستم با استفاده از مقایسه موضوعات با بانک اطلاعاتی مرجعی که در دستگاه ذخیره شده است کار می‎کند، اما این امکان نیز وجود دارد تا به نرم‌افزار آموزش داد تا موضوعات بیشتری را هم تشخیص دهد. در حالی که ممکن است وجود چنین قابلیتی بیهوده به نظر برسد، اما این توانایی دوربین‎ها را قادر خواهد ساخت تا اعمال هوشمندانه‎ای را بر اساس موقعیت و شرایط از خود نشان دهند. موبایل؛ وسیله ای که در ابتدا فقط برای مکالمه بدون نیاز به سیم و در مقیاسی بزرگ تر از تلفن های بی سیم استفاده می شد کم کم تبدیل به یک مینی کامپیوتر شده است .

  • به همین ترتیب می‌توان تنها با استفاده از این تراشه به موسیقی گوش کرد و یا جهت‌های مختلف مسیریابی را شنید.
  • چرا که دیگر برای اجرای یک برنامه خاص به جستجو و حرکات دست برای لمس صفحه نمایش نیازی نخواهد بود.
  • کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
اولین حالت، همتا به همتا یا Peer-to-Peer که رایج‌ترین حالت کارکرد بین دستگاه‌های NFC محسوب می‌شه. در این حالت که برای مثال بین دو گوشی استفاده می‌شه، دستگاه اکتیو اطلاعاتی مثل تصویر، موسیقی و فهرست مخاطبان رو به دستگاه پسیو ارسال می‌کنه. برای خرید بهترین چاپگر خانگی چقدر باید هزینه کرد؟ چاپگر لیزری بهتر است یا جوهری؟ با راهنمای خرید بهترین چاپگر خانگی همراه زومیت باشید. سامسونگ نسخه‌ی جدید Camera Assistant را با اضافه‌ کردن ویژگی‌هایی مثل تنظیم کیفیت تصویر، سرعت شاتر و موارد دیگر برای برخی گوشی‌های گلکسی منتشر …

گلکسی S23 اولترا سامسونگ، دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد + ویدیو

کمپانی دیگری با عنوان North که بخشی از شرکت بزرگ آمازون محسوب می‌شود نیز اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد عینک‌های هوشمندی با نام Focals را تا اواخر سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی کند. مایکروسافت نیز به تازگی با معرفی هدست‌های HoloLens خود نشان داده است که به گسترش این ایده و دستگاه‌های مبتنی بر آن علاقه زیادی دارد. این هدست‌ها می‌توانند هولوگرام و یک طرح سه بعدی از افراد را در پیش چشم کاربران به نمایش درآورند. به نظر می‌رسد پس از گوشی‌های تاشو یا انعطاف پذیر، نوبت به عرضه گوشی‌هایی برسد که قابلیت کشسان دارند و بسط پذیر هستند. با استفاده از این زبان طراحی می‌توان نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه انواع گوناگونی از دستگاه‌ها یا ملزومات جانبی را به صورت بسط پذیر طراحی کرد تا در مواقع نیاز به حمل و نقل، فضای کمتری را اشغال کنند. گوشی‌های همراه دهه 2000 میلادی تنها قابلیت‌های ساده نظیر برقراری تماس‌های تلفنی و یا ارسال پیامک را دارا بودند و نسخه‌های پیشرفته از آن نیز در بهترین حالت امکان تغییر Ringtone یا زنگ تماس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دادند.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

لیست قابل اعتمادترین خودروسازان مجله خبری موبایل فان در سال 2023 توسط موسسه جی دی پاور منتشر شد که طبق آن خودروسازان… بله nfc در ایران هم کاربردهای زیادی داره اما شاید خیلی‌ها با اون آشنایی نداشته باشن. چک کردن NFC گوشی خیلی ساده‌ست و شما می‌تونین با سرچ عبارت NFC در قسمت تنظیمات از وجود اون مطمئن شین یا در محیط وب مشخصات گوشی‌تون رو بررسی کنین.

بررسی ویدیویی لپ تاپ هواوی MateBook D14

با وجود این، ایده پیاده سازی شده در این محصولات نیز با آنچه که در بالا مطرح شد تفاوت‌های اساسی دارد. ممکن است در طی سال‌های آینده شاهد عرضه محصولاتی باشیم که تنها با یک لمس ساده امکان تعویض بین دو نمایشگر OLED و E-ink را فراهم می‌کنند. ممکن است در طی سال‌های آینده گوشی‌های هوشمندی تولید شود که هردو نمایشگرهای OLED و E-ink را به صورت همزمان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با یک تغییر ساده و سریع در بخش تنظیمات می‌توان نمایشگرهای OLED را به نمایشگرهای E-ink تبدیل کرد تا برای مطالعه روزنامه و دیگر محتویات متنی در بهینه‌ترین حالت قرار بگیرند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری